מכבי סיימה את העונה בהפסד ביתי שני לבני יהודה משערים של הרפקה, אדרי ואגייב.

מחזור הסיום של הליגה הפגיש את אלופת המדינה החדשה, מכבי תל אביב, עם שכנתה לעיר בני יהודה. על הקווים בצהוב הופיע עוזר המאמן, רובן מרטינז, היות והמאמן הראשי אוסקר גארסיה ריצה עונש הרחקה שניתן לו ע"י בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.
בדקה השביעית פידלף ניצל טעות של איינוגבה ונגח לשער, אך הכדור נהדף לקרן כמעט מקו השער. בדקה ה-12 קיבל גונזאלו כדור לאחד על אחד מול איינוגבה אך בעט לגופו של השוער.

10

בדקה ה- 15 אדם הרפקה השתלט על כדור ברחבה, היתל בחנצ'ינסקי וגלגל את הכדור לרשת, 0-1 לבני יהודה. בדקה ה- 17 איביסקביצ'יוס קיבל כדור שנהדף מההגנה הצהובה ובעט כדור שטוח שחלף ליד הקורה. בחלוף 7 דקות קיבל קולאוטי כדור על סף הרחבה ובעט מעל למשקוף. בדקה ה-42 גונזאלו קיבל כדור שנהדף אליו ממרגוליס אך בעט שוב לגופו של איינוגבה. עד למחצית לא נרשמו עוד ארועים מיוחדים.

16

בדקה ה- 57 קיבל גונזאלו כדור מהאוויר ובעט במדויק למסגרת, אך שוב איינוגבה היה שם כדי להדוף. שחקני מכבי המשיכו לתקוף את שערה של בני יהודה כשערן זהבי קיבל כדור ברחבה, עבר שני שחקנים ובעט כדור שנהדף לקרן. גם מהראן ראדי שנכנס כמחליף ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק אך הכדור שרק ליד הקורה. הלחץ של מכבי לא נשא פרי ובצד השני קיבל המחליף כפיר אדרי כדור ברחבה והעלה את הכתומים ליתרון של 0-2 בדקה ה-84. בדקת הסיום הצליחו הכתומים לכבוש גם את השלישי מרגליו של אגייב המחליף ובכך חתמו את משחק הבית האחרון של הצהובים בהפסד.

12

מכבי יוצאת כעת לפגרה קצרה עד לחודש יולי שבו יערכו מוקדמות ליגת האלופות.

תמונות – ניר קידר