שלושה שערים במחצית השנייה השלימו מהפך גדול של מכבי ת"א וניצחון שלישי רצוף בדרבי

מחזור אחד לסיום העונה הגיעה האלופה הטרייה לבלומפילד כאורחת בדרבי נגד הפועל ת"א וחגגה ניצחון שלישי רצוף בדרבי. בסיום  90 דקות מלאות אירועים ועם מהפך אחד גדול לוח התוצאות הראה על 2-4 למכבי ת"א. למרות שלשתי הקבוצות כבר לא נשאר על מה לשחק העונה היוקרה של הדרבי היא זו ששיחקה תפקיד. לאחר יתרון כפול מוקדם של המארחים חזרו שחקני מכבי ת"א לשוויון 2-2 בשלהי המחצית השנייה. השוויון היה נראה קבוע, עד אשר הגיע קולאוטי בדקה ה-83 ונעץ ברשת את השלישי לפני שמיכה חתם בתוספת הזמן.

פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחים שגם היו אלה שעלו ראשונים על לוח התוצאות בדקה ה-12. טל בן חיים קיבל כדור עומק וגלגל אותו לרשת לאחר שחלף על פני אניימה. הפועל ת"א הכפילה את היתרון כמה דקות לאחר מכן כאשר השופט לירן ליאני ראה תפיסה ברחבה והשוער אפולה אדל כבש מהנקודה. קצב האירועים נרגע מעט עד אשר הצהובים החלו לחזור למשחק לקראת סיום המחצית הראשונה ובדקה ה-43 קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר עבירה על לוגסי. ערן זהבי לקח את האחריות, כבש את שערו השני במשחקי הדרבי העונה והשמיני בסך הכול והוריד את מכבי ת"א להפסקה בפיגור 2-1.

המומנטום של הצהובים נמשך גם במחצית השנייה ושרן ייני קיבל הזדמנות פז מהירה להשוות אך בעט מעל השער. לצד התעופפות של אניימה לנגיחה של באדיר הצהובים המשיכו לתקוף ובדקה ה-68 הלחץ נשא פרי. כדור חופשי חזק ומסובב של מהראן ראדי מצא את החיבורים של אדל וגם ראדי חגג שער שני במדי מכבי ת"א בדרבי ושמיני העונה. השוויון נשמר עד אשר רוברטו קולאוטי, בנגיעה הראשונה שלו בכדור לאחר שעלה מהספסל, גלגל בקור רוח לפינה את שער היתרון בדקה ה-83. בתוספת הזמן דור מיכה לא השאיר ספק באשר לזהות המנצחת כאשר מצא את אדל לא מוכן עם בעיטה לפינה הקרובה.

המשחק כבר לא חודש לאחר השער הרביעי ומכבי ת"א חגגה לאחר ניצחון שהשווה את מאזן הניצחונות בדרבי ל-45 לפני הדרבי הקטן נגד בני יהודה במחזור האחרון (שני הבא, 20:50)