שחקנה החדש של מכבי ת"א מחכה לתחילת העונה לאחר החתימה הרשמית על חוזה ל-3 שנים: "יש לי רצון גדול מאוד להצליח כאן"

אחרי עונה במדי עירוני קרית שמונה, נחת דן איינבינדר כשחקן הרכש הראשון של מכבי ת"א לעונת 2013/14. הקשר בן ה-24 כבר החל להתרגל לחבריו החדשים באימונים ושוהה כעת עם הקבוצה במחנה האימונים שבסאלפלדן, אוסטריה. עוד לפני שיצא למחנה ולאחר שחתם על חוזה ל-3 שנים במכבי ת"א, העניק איינבינדר ראיון בלעדי לאתר הרשמי בו סיפר כמה הוא נחוש להמשיך את ההצלחה של קבוצתו החדשה: "יש לי רצון גדול מאוד להצליח, אני מחכה להגיע לשלב העבודה הקשה עם נחישות לשמח את האוהדים במהלך העונה וכמובן גם בסיומה".

כשמכבי ת"א החלה להביע עניין בקיץ, לאיינבינדר לא לקח יותר מידי זמן לענות בחיוב: "הייתי בחופשה בחו"ל וקיבלתי טלפון שבו נאמר לי שמכבי עוקבים אחרי הרבה זמן ומעוניינים בי. ברגע הראשון זה החמיא לי מאוד ולקח לי כמה שניות לעכל. מהרגע שהונחה בפני ההצעה על השולחן כל מה שנותר הוא להסכים וכמובן לחכות גם להסכמה של איזי (שרצקי), מכיוון שהייתי חתום בק"ש לעוד שנתיים. זה אתגר מאוד גדול בשבילי, זו קבוצה שהיא אלופת המדינה, קבוצה ברמה אירופאית מכל הבחינות. אי אפשר היה להתעלם מהעבודה שנעשית במכבי, הקבוצה נראתה מצוין והתנהלה מצוין בעונה שעברה וזה בהחלט עשה חשק להגיע לכאן".

בעונה הקרובה ישחק איינבינדר לראשונה תחת צוות מקצועי ומאמן זר, פאולו סוסה, איתו יש לו מכנה משותף: "לעבוד עם הצוות הזר מהווה אתגר נוסף, חוויה חדשה נוספת ומבחינת המאמן זה יהיה מעניין לעבוד איתו, במיוחד שהוא שיחק באותו תפקיד שלי והוא יוכל לעזור לי ולשפר אותי כשחקן". איינבינדר רואה את השיפור במשחקו כמטרה עיקרית עבורו והוא בטוח כי יש לו עוד הרבה מה לתת בהמשך הקריירה, בתקווה גם לזכות בקרוב בתואר ממשי ראשון: "המטרה העיקרית שלי כרגע היא בעיקר להמשיך ולהתקדם. אני עדיין צעיר יחסית ויש לי עוד הרבה דברים לשפר. מהרגע שקיבלתי הזדמנות לשחק עבדתי מאוד קשה כך שאין מבחינתי מקום לפשרות. אני רוצה להוכיח מה אני שווה כי כדורגל הוא המקצוע שלי וזה מה שאני אוהב לעשות. עדיין לא הראיתי מספיק ממה שאני יכול ויודע. מעבר לכך השאיפה הכי גדולה שלי היא להגיע לנבחרת וכמובן לזכות בתארים, משהו שחוויתי רק באופן חלקי עם בית"ר י-ם כשזכיתי בגביע בתקופה בה עליתי לבוגרים ועדיין לא שיחקתי הרבה".

 איינבינדר מקווה לשחק הרבה אך מוכן לתחרות על חולצת ההרכב: "במכבי היו ויהיו הרבה שחקנים טובים בכל עמדה ובקישור בפרט אבל נולדתי לאתגרים שכאלה. גדלתי בבית"ר י-ם על ערכים של מצוינות שדיברו על רצון להיות למעלה כל הזמן, לזכות בתארים וגם לדעת להתמודד על ההרכב. היו לא מעט שחקנים, ישראלים וזרים איתם התמודדתי על מקום בהרכב וגם כאן צפויה תחרות טובה ומי שיוכיח את עצמו ישחק".
הנחישות והקשיחות של איינבינדר על הדשא לא מסגירות את אופיו מחוץ לקווים: "אני די צנוע ומופנם, אוהב צחוק ולהצחיק ובכלל להיות מאוד חברותי. תמיד דאגתי שיאהבו אותי בחדר הלבשה ומחוצה לו ואני בטוח שאחרי שאתאקלם כולם ירגישו אותי בחדר הלבשה".

את אוהדי מכבי ת"א זכה איינבינדר להכיר כשחקן יריב והוא מצפה למפגש איתם מעברו השני של המתרס: "אני בטוח שהקהל יתן לי ולקבוצה סיבה להתרגש לקראת העונה הבאה. לראות את בלומפילד מלא זה תמיד כיף, זו חוויה אדירה להרגיש את הקהל דוחף תמיד, שר ומעודד וזו גם אחת הסיבות שהגעתי". רגע לפני שהוא פוגש אותם במגרש, משאיר איינבינדר את האוהדים עם משימה לא פשוטה: "אני נותן לאוהדים אתגר למצוא שיר עם שם המשפחה שלי. זה בטח לא יהיה קל…"