הקבוצה קיימה מסע"ת לפני היציאה למחנה האימון, קרוב ל 5,000 מנויים נמכרו

ההכנות לעונה הקרובה מתקדמות כשהערב יוצאת הקבוצה למחנה האימונים בסאלפלדן שבאוסטריה (עדכונים שוטפים באתר הרשמי וברשתות החברתיות). כמו כן נודע שקרוב ל 5,000 מנויים כבר נמכרו לעונה הקרובה, כשתקופת החידוש למנויים הקיימים תימשך עד ליום רביעי הקרוב. הקבוצה קיימה אימון בוקר לפני היציאה לנתב"ג (תמונות נוספות בעמוד הפייסבוק) ובסיומו נערכה מסיבת עיתונאים עם המאמן פאולו סוזה וגל אלברמן.

סוזה, שנשאל על עזיבת חואן טוריחו ורובן מרטינז, אמר כי "הדבר הכי חשוב זה המועדון, השחקנים והאוהדים. ידענו שזה יכול להיות, אני יותר מ 25 שנים בכדורגל וברגע שאוסקר התמנה לקבוצה חדשה ידענו שזה יכול לקרות. אני מאחל להם את כל ההצלחה בהמשך". לגבי שאר הצוות המקצועי אמר כי "כל הצוות הוא חלק מהמועדון והאחריות שלי היא לכל ההחלטות והמשימות בצוות. אנחנו מחפשים מישהו שיצטרף לצוות כדי שיעזור לנו לעשות את העבודה הטובה ביותר". על צירוף טל בן חיים ועמרי אלטמן אמר: "דיברתי עם ג'ורדי קרויף וג'ק אנגלידיס והסברתי להם מה הצרכים של המועדון בכל עמדה, אני רוצה לעשות את הצעד הבא ושהסגל יהיה מאוזן עם הרבה אופציות להילחם על המקום בהרכב. תפקיד השחקנים לתת למאמן את כל האופציות האפשריות".

http://www.youtube.com/watch?v=lp7h13jgNOA

על אלטמן הוסיף סוזה: "יש לו נתונים ואיכויות אחרות ממה שיש לנו בסגל והוא יוכל להביא תחרותיות ואיכות נוספים. לכל השחקנים יש גישה טובה ומוכנות לקבל טקטיקות משחק שונות, עד שהסגל מתגבש זה תמיד קשה ולכן נרצה לגבש אותו בהקדם כדי שכולם יהיו מרוכזים באימונים ובמשחקים, בנתיים אני מרוצה מאוד. יש לנו עוד 2-3 עמדות שנרצה להתחזק בהן". 

קשר הקבוצה גל אלברמן התייחס במסע"ת לצוות האימון הקודם ואמר: "עברנו תקופה טובה עם הצוות הקודם ולקחנו בחשבון שהם אולי יעזבו. היום זה מאחורינו, יש פה צוות שיוכל לקחת אותנו קדימה וננסה להמשיך להשתפר. אנחנו מתאמנים ימים ספורים ונמצאים בנקודה טובה אבל רוצים להשתפר פיזית מנטלית וטקטית, אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".