שוער מכבי ת"א מזכיר כי למרות תחושת האכזבה מהדרבי אמש, העונה עוד רחוקה מלהסתיים

הדרבי הראשון העונה בליגה בין מכבי ת"א להפועל ת"א הסתיים בהפסד מאכזב של הצהובים בתום משחק עם שני כדורי עונשין מ-11 מטר ושני כרטיסים אדומים. אלירן עטר החמיץ מצד אחד ועומד דמארי כבש מהנקודה בכדי להעניק לקבוצתו את הניצחון 1-0. 1600 האוהדים הצהובים ביציעים 10-11 קיוו לצאת מבלומפילד עם תוצאה אחרת אך ההפסד השני העונה בליגה הגיע דווקא בדרבי. לאחר המשחק, שחקני מכבי ת"א התייצבו מול המיקרופונים והמצלמות והתייחסו למה שהתרחש על כר הדשא.

וינסנט אניימה ניתח בקצרה את המשחק אך בעיקר ניסה לשדר עסקים כרגיל למרות האכזבה מההפסד: "אנו שמחים על ההופעה שלנו, ניסינו לשחק גם כשהיו לנו רק תשעה שחקנים ומצד שני לא היו להפועל הזדמנויות ממשיות מלבד כדור העונשין. למרות התוצאה, הדרך ארוכה ויש עוד הרבה משחקים אך אנחנו צריכים לחזור לעצמנו אחרי המשחק הזה.  עדיין יש לנו שתי נקודות יתרון אך מנגד גם אם היה לנו עכשיו 9 נקודות יתרון זה לא אומר הרבה עכשיו, אנו משחקים עד חודש מאי".

גונזאלו גארסיה, לו זה דרבי ליגה ראשון במדי הצהובים היה גם הוא מאוכזב אך עם תקווה להמשך העונה: "שלטנו במשחק והגענו למצבים גם לאחר שספגנו. זה לא נעים להפסיד אך אם נמשיך לשחק כך אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה. הפער מהפועל ת"א בטבלה לא באמת חשוב, לדעתי הוכחנו היום שאנחנו יותר טובים".

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה ניסה למצוא נקודות חיוביות למרות האכזבה מההפסד: "אני חושב ששיחקנו טוב עם אחד עשר, עשרה ואפילו עם תשעה שחקנים, החזקנו בכדור והנענו אותו אך שיחקנו נגד אחד עשר שחקנים טובים. ההבדל היחיד היה בתוצאה, כדור עונשין אחד מוחמץ ואחד שנכנס. שיחקנו איך שרצינו לשחק אבל את ההזדמנויות שהיו לנו החמצנו ולכן התוצאה הסופית הזו. אני לא יכול להיות שמח כי הפסדנו אך אני גאה בשחקנים, הם נתנו מאה אחוז וניסו הכי טוב שהיו יכולים".

הזדמנות לתקן ולחזור למסלול הניצחונות תגיע כבר בשבת אך קל זה לא יהיה נגד בני יהודה המשתפרת. אניימה מקווה שהצהובים ידעו להתאושש מההפסד השני שלהם העונה כמו שהצליחו לעשות לאחר ההפסר הראשון: "אחרי הפועל באר שבע ניצחנו נגד מ.ס אשדוד וחשוב לחזור לנצח במשחק הבא נגד בני יהודה שהיא קבוצה חזקה ואנחנו מכבדים אותה מאוד, אך אנו רוצים לשמור על הפער שלנו בצמרת".