מאמן וידאוטון בעונה החולפת סיכם לשנתיים במועדון. גולדהאר: "מיד כשנפגשנו התרשמתי ממנו מאוד".

מועדון הכדורגל מכבי ת"א הגיע לסיכום עם פאולו מנואל קראבליו דה סוזה (42) על אימון הקבוצה הבוגרת בשנתיים הקרובות. סוזה, שנהנה מקריירת משחק מפוארת כקשר אחורי במדי בנפיקה וספורטינג ליסבון, יובנטוס, בורוסיה דורטמונד, אינטר, פארמה, פאנאתינאיקוס, ואספניול השתייך ל-'תור הזהב' של נבחרת פורטוגל במדיה הופיע 51 פעמים.

בעלי הקבוצה מיץ' גולדהאר שנפגש עם סוזה לפני שבועיים יחד עם ג'ק אנגלידיס, אמר לאתר הרישמי: "אני שמח שפאולו סוזה יהיה המאמן הבא של מכבי ת"א. אני מאמין כי לפאולו היו את התכונות להן אנו מייחלים במכבי ת"א, הן כשחקן והן כמאמן – משמעת, מוסר עבודה, וכבוד. מיד כשנפגשנו התרשמתי ממנו מאוד ואני בטוח כי עובדי המועדון והאוהדים יעניקו לו קבלת פנים חמה".

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרישמי: "אני שמח שפאולו מצטרף למכבי ואני משוכנע שהוא יצליח לקדם את המועדון בדרך בה התחלנו לצעוד לפני 4 שנים ולהביא אותנו לגבהים חדשים".

פאולו סוזה, אמר לאתר הרישמי: "ראשית, ברצוני להודות לבעלים מיץ' גולדהאר, לנציגו ג'ק אנגלידיס ולמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף שהביעו בי אמון והעניקו לי את ההזדמנות להפוך למאמן הראשי במועדון המדהים הזה. האמון שהם נתנו בי ובחזון שלי לגבי הקבוצה מחמם את הלב ונוטע בי מוטיבציה רבה לקראת האתגרים הרבים שיעמדו בפנינו. מכבי הוא מועדון עם מסורת מפוארת, אוהדים מסורים ואני מקווה כי ברגע שנעבוד כולם יחד נצליח להגיע להישגים".

את קריירת האימון שלו החל סוזה, תחת ההתאחדות הפורטוגלית כשהתמנה בקיץ 2008 כעוזרו של מאמן הנבחרת הבוגרת לואיס פיליפה סקולארי ובמקביל אימן בנבחרות הצעירות של פורטוגל. בנובמבר 2008 מונה סוזה כמאמן קווינס פארק ריינג'רס ולאחר שייצב את הקבוצה, סיים את תפקידו באפריל 2009 ומונה בקיץ כמאמנה של סוונסי סיטי מווילס. סוזה, הצעיד את 'הברבורים' למיקום הגבוה ביותר שלהם ב-27 שנה כשסיים במקום השביעי בליגת המשנה האנגלית. ארבעה ימים אחרי שנפרד מסוונסי, הוחתם סוזה כמאמנה של לסטר סיטי.

לאחר שלוש שנים באי הבריטי, מונה סוזה במאי 2011 כמאמנה של אלופת הונגריה וידיאוטון איתה זכה בסופרקאפ, בגביע הליגה ההונגרי וסיים את הליגה במקום השני בטבלה תוך שהוא קובע באותה עונה שיא צבירת נקודות למועדון. בעונתו השנייה בוידיאוטון, זכה שוב בסופרקאפ ההונגרי והצעיד את המועדון להישגו הגדול ביותר ב-25 השנים האחרונות: שלב הבתים של האירופה ליג, כשבדרך הוא מדיח את סלובן בראטיסלאבה, גנט הבלגית וטראבזונספור הטורקית. ניצחונות על ספורטינג ליסבון ובאזל העניקו לוידיאוטון את המקום השלישי בבית G  כשבחודש ינואר נפרד סוזה מהקבוצה ההונגרית.

את קריירת המשחק שלו החל סוזה במחלקת הנוער של בנפיקה ליסבון כפליימייקר וקיצוני לפני שעבר הסבה לעמדת הקשר כשהפך לכדורגלן מקצוען. לאחר זכייה ב-3 אליפויות עם קבוצות הנוער, וזכייה עם פורטוגל באליפות העולם לנבחרות עד גיל 20, השתלב סוזה בעונת 1990/91 בקבוצה הבוגרת עימה זכה באליפות ובגביע שנתיים לאחר מכן. סוזה, עבר לשחק במדי היריבה העירונית ספורטינג לעונה אחת בסיומה הצטרף בקיץ 1994 ליובנטוס האיטלקית. בשתי העונות בהן שיחק סוזה ביובנטוס, זכה בדאבל ובסופר קאפ האיטלקי, אך רשם את רגע השיא שלו במאי 1996 כשזכה להניף את גביע אירופה לאלופות לאחר ניצחון בגמר על איאקס בבעיטות הכרעה מ-11 מטר.

עם תואר של אלוף אירופה הצטרף סוזה לבורוסיה דורטמונד הגרמנית והניף את גביע אירופה לאלופות בפעם השנייה ברציפות, אחרי שניצח בגמר לא אחרת מאשר את האקסית יובנטוס. לארון הגביעים העמוס שלו הוסיף הקשר הפורטוגלי של דורטמונד גם את הסופר קאפ הגרמני וגביע העולם למועדונים בעונה לאחר מכן. כעבור שנתיים חזר סוזה לאיטליה ושיחק 3 שנים במדי אינטר מילאן. אחרי עונה נוספת בפארמה ושנתיים עם פנאתנאיקוס, עבר סוזה בקיץ 2001 לאספניול בסיומה פרש. במדי נבחרת פורטוגל ערך סוזה 51 הופעות בינ"ל.