שוער מכבי ת"א יפגוש בבית המוקדם של אליפות אפריקה את נבחרת זמביה וחלוץ מכבי ת"א לשעבר

לאחר שהעפיל לאליפות אפריקה מוקדם יותר החודש, נקבעו מועדי המשחקים של וינסנט אניימה ונבחרת ניגריה בטורניר שיתקיים בדרום אפריקה ויחל ב-19.1.13. אניימה וניגריה שגברו במפגש כפול על ליבריה בכדי להרוויח את הכרטיס לאליפות הוגרלו לבית עם האלופה המכהנת נבחרת זמביה, בורקינה פאסו ואתיופיה.מי שישחק מול אניימה בבית המוקדם הוא שחקן המוכר לאוהדי מכבי ת"א וגם לאניימה ששיחק נגדו מספר פעמים, עמנואל מאיוקה מנבחרת זמביה. 

המשחק הראשון של אניימה ונבחרתו יהיה ב-21.01 נגד בורקינה פאסו, ארבעה ימים לאחר מכן נגד זמביה וב-29.1 נגד אתיופיה. שוער מכבי ת"א ינסה לחזור מדרום אפריקה עם תואר אליפות אפריקה ראשון לניגריה מאז 1994. מי שינסו לעזור לאניימה במשימה הם שחקנים נוספים בסגל ניגריה המשחקים בליגת העל, ג'וואן אושינאווה ממ.ס אשדוד ושוער הפועל באר שבע, אוסטין אג'ידה. 

בזמן שאניימה וניגריה ישחקו בבית המוקדם של אליפות אפריקה מכבי ת"א תשחק בליגת העל נגד מ.ס אשדוד והפועל עכו. במידה ונבחרתו תעפיל לרבע גמר אניימה יחמיץ גם את המשחק נגד הפועל ר"ג ב-2.2 ועלייה של ניגריה לגמר ראשון מאז 2000 עשויה לגרום לאניימה להחמיץ גם את הדרבי השני העונה נגד הפועל ת"א ב-9.2.