מאמן הקבוצה מספר על החוויות הראשונות שלו מהכדורגל בכתבה שתפורסם בתוכניית המשחק נגד הפועל ר"ג

"המשחק הראשון שראיתי היה בטלוויזיה ברצלונה נגד ולנסיה, הייתי ילד ואני לא זוכר יותר מידי. זה סוג של צירוף מקרים ששיחקתי בסוף בשתי הקבוצות, בברצלונה מגיל 9 עד גיל 26 ובוולנסיה במשך עונה אחת", מספר מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה בכתבה שתפורסם בתוכניית המשחק נגד הפועל ר"ג. התוכנייה השנייה לעונת המשחקים 2012/13 תעניק בין היתר הצצה לחוויות הראשונות של המאמן אחרי שנים בכדורגל הספרדי. "כשחקן אני מחזיק בשיא ההופעות וכיבוש השערים של הנבחרת הצעירה של ספרד עם 27 הופעות ו-15 שערים. שיחקו איתי בזמנו פרננדו מוריינטס חלוץ ריאל מדריד, ליברפול ומונאקו וגם סאנטידניה, שמאמן היום את הנערים עד גיל 17 של ספרד ושיחק כבלם אתלטיקו מדריד".

אוסקר, שהועלה לבוגרים של ברצלונה בגיל 18 על ידי יוהאן קרוייף, אביו של ג'ורדי המנהל הספורטיבי, מספר על ההתרשמות שלו ממי שהמציא את "הטיקי-טאקה" ושיטת המשחק הקטאלונית: " הוא היה מאמן שהקדים את זמנו בערך בעשור מבחינת השקפת המשחק. הייתי היחידי שעלה לבוגרים משכבת הגיל שלי ופגשתי שחקנים כמו רונאלד קומאן, מיכאל לאודרופ, חריסטו סטויצ'קוב, פפ גווארדיולה ואנדוני זוביזראטה. בעונה הראשונה שלי בבוגרים (1992/3) זכינו באליפות ספרד ואח"כ הייתי שותף בעוד 3 אליפויות".

הכתבה המלאה כמו גם כתבות נוספות על צמד הזרים רוברט ארנשואו וסטיב גורי שהגיעו מהפרמייר ליג, סיקור משחקיה של קבוצת הנוער וכתבת היכרות עם הפועל ר"ג יפורסמו בתוכנייה שתחולק ללא תשלום בכניסה לאצטדיון 'המושבה'. מומלץ לשים לב לשובר המצורף לתוכנייה שיכול לזכות את הקוראים במנוי חינם לעונת המשחקים הבאה.