יומיים לפני ההמראה למחנה האימונים באוסטריה, אתם יכולים להכיר את המקום שיארח את הצהובים והקבוצות מולם ישחקו

ההכנות של מכבי ת"א לעונת 2013/14 יעלו הילוך ביום חמישי כאשר הקבוצה תמריא למחנה האימונים שייערך הפעם בכפר האוסטרי, סאלפלדן (Saalfelden). לאחר שינחתו במינכן בחמישי לפנות ערב ימשיכו הצהובים לאוסטריה לכפר המרוחק כ-4 שעות מהבירה וינה וסמוך לעיר זלצבורג. בסאלפלדן יחכה להם מלון מפואר שיציע להם מכון כושר, מגרשי טניס וסקווש ומנגד גם באולינג וכדורגל שולחן שיעזרו להפיג את המתח מהאימונים.

ביום שישי בבוקר יחלו הצהובים להתאמן במתחם האימונים המרוחק כ-6 ק"מ מהמלון בו הם מתאכסנים ויושב למרגלות הרי זלצבורג. במתחם האימונים, בו התאמנה בעבר גם מכבי חיפה, יחכו לשחקני האלופה שני מגרשים, סינטטי ודשא רגיל. סאלפלדן לא משמש רק לאימונים של קבוצות שונות כאשר הכפר הצנוע הוא גם אתר סקי המושך אליו גולשים מקצוענים ומבקרים בתקופת החורף. התקופה הנוכחית אמורה להיות די נעימה ומכבי ת"א צפויה להגיע למזג אוויר שינוע בין 16 ל-24 מעלות צלזיוס.

את משחקי האימון של מכבי ת"א בסאלפלדן יפתחו הצהובים ביום א' הקרוב (30.6) נגד קבוצת אינגולשטאדט שסיימה אשתקד במקום ה-13 בבונדסליגה השנייה בגרמניה.  שלושה ימים לאחר מכן (3.7) יגיע המשחק השני של הצהובים שיפגיש אותם עם שחקן הקבוצה בעונת 2011/12, מוסא קונאטה וקבוצתו הרוסית, קרסנודאר. החלוץ הסנגלי פותח עונה שנייה בקבוצה שסיימה אשתקד את הליגה הרוסית במקום העשירי כאשר לזכותו רשום שער ליגה בודד. 

משחקה האחרון של האלופה הישראלית במחנה האימונים ייערך ביום שבת, ה-6.7 נגד אלופת צ'כיה, ויקטוריה פלזן. הקבוצה הצ'כית זכתה אשתקד בפעם השנייה בתולדותיה באליפות ותעבור את אותו מסלול כמו הצהובים בניסיון להגיע לליגת האלופות. למחרת יחזרו הצהובים לארץ לקראת שני משחקי אימון נוספים נגד מ.ס אשדוד (9.7) והפועל ראשון לציון (11.7) בקרית שלום. בזה יסתיימו משחקי ההכנה של מכבי ת"א לעונה החדשה שתחל באופן רשמי עם המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות נגד ג'יורי ההונגרית (17.7).