חואן טוריחו ורובן מרטינז עוזבים את תפקידם במכבי תל אביב

מאמן הכושר הראשי חואן טוריחו, ועוזר המאמן רובן מרטינז עוזבים את תפקידם במכבי תל אביב. מכבי תל אביב מבקשת להודות לחואן ורובן על תרומתם הרבה וחלקם בזכייה באליפות המדינה בעונה שעברה ומאחלת להם בהצלחה בדרכם החדשה. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר כי "אנחנו עצובים לאבד שני אנשים סופר מקצועיים כחואן ורובן שתרמו כה רבות לאליפות בעונה האחרונה, אך אנו מקבלים בהבנה את העובדה שהם ימשיכו לעבוד בצוותא עם אוסקר גארסיה".

חואן טוריחו נבארו הגיע לקרית שלום בקיץ האחרון לאחר 16 עונות במועדון הכדורגל הספרדי ולנסיה. טוריחו שעבד בתפקיד דומה גם בקבוצה הספרדית המצליחה היה שותף לתור הזהב שלה. ב-16 העונות שלו בולנסיה זכה טוריחו עם הקבוצה בשתי אליפויות, שני גביעים, שני תארי סופר קאפ ספרדי ופעם אחת בגביע אופ"א ובסופר קאפ האירופי. בנוסף חווה טוריחו עם ולנסיה שנתיים רצופות של הגעה לגמר ליגת האלופות ב 2000 וב 2001.

רובן מרטינז קבאיירו הגיע למכבי תל אביב גם כן בקיץ האחרון בעקבות מאמן הקבוצה לשעבר אוסקר גארסיה עימו עבד במשך שנתיים בקבוצת הנוער של ברצלונה. רובן נולד בעיירה הסמוכה לולנסיה והצטרף למחלקת הנוער של ברצלונה. אחרי שלוש שנים כשוער בקבוצת הנוער של ברצלונה עשה את המעבר הטבעי לקבוצה השלישית של המועדון הקטאלוני (FC Barcelona C) ושנה אחר כך לקבוצה השנייה של המועדון ששיחקה בליגת המשנה (FC Barcelona B). לאחר שלא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת למעט משחק אחד בו ישב על הספסל אך לא זכה לדקות, עבר קבוצת דפורטיבה לאון מהליגה השלישית.את העונות הבאות בילה רובן בליגה הספרדית השלישית כששיחק במדי זאמורה, נובלדההרקולס עימה העפיל לליגת המשנה ובדאלונה. בקיץ 2010 פרש רובן ממשחק פעיל אחרי שבעונתו האחרונה החל גם לשמש כסקאוט בבית הספר לכדורגל של חריסטו סטוייצ'קוב בברצלונה. בשנתיים האחרונות לפני הצטרפותו למכבי עבד רובן בקבוצת הנוער של ברצלונה, ניתח וידאו ספציפי לשוערים וגם לקבוצה הבוגרת וליריבות.

בתוך כך, הגיע המועדון לסיכום עם עירוני רמה"ש על השאלתו של בן בן יאיר לעונה אחת.