מכבי ת"א תחל את דרכה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות נגד אלופת הונגריה, ג'יורי

בהגרלה שנערכה לפני זמן קצר בניון שבשוויץ נקבע כי הצהובים, שמצטרפים למוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השני, יתמודדו נגד ג'יורי ההונגרית. מכבי ת"א הוגרלה כקבוצה מדורגת ומתוך 17 קבוצות לא מדורגות נקבע כי תתחרה עם  ההונגרים על כרטיס לסיבוב השלישי. ג'יורי ההונגרית היא הקבוצה הכי מעניינת שמכבי ת"א יכלה לקבל, לפחות מבחינת המאמן החדש, פאולו סוזה. אשתקד הקדימה ג'יורי את וידאוטון של סוזה וזכתה באליפות הונגריה בפעם הרביעית בתולדותיה והראשונה מזה 30 שנה. ג'יורי הייתה אף קרובה לזכייה בדאבל אשתקד אך הפסידה 2-1 בגמר הגביע לדברצן לאחר שכבר הובילה 0-1.

בליגה הוכיחה ג'יורי עליונות על יריבותיה כאשר במהלך העונה נהנתה מרצף של 22 משחקים ללא הפסד וסיימה את העונה עם 4 הפסדים בלבד ו-10 נקודות מהמקום השני. הקבוצה שמייצגת את העיר השישית בגודלה בהונגריה משחקת באיצטדיון ETO park המכיל 16,000 מקומות והתלבושת שלה היא בצבעי ירוק לבן. מאמנה של הקבוצה, אטילה פינטר, שחקן עבר הונגרי עם עבר של 20 הופעות ו-3 שערים בנבחרת, מתחיל את העונה הרביעית שלו כמאמן ראשי באלופה ההונגרית הטרייה. המשחקים בין מכבי לאלופת הונגריה יהיו בשיטת בית/חוץ כאשר הצהובים יתארחו אצל האלופה ההונגרית ב-16-17/7 והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן (23-24/7) בישראל.    

מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה, אמר לאתר הרישמי לאחר ההגרלה: "זוהי הגרלה קשה נגד קבוצה חזקה מאוד אותה אני מכיר היטב. ג'יורי מאומנת ע"י אותו מאמן כבר 3 שנים והוא הצליח ליישם בקבוצה את תפיסתו בכדורגל. אני שמח לחזור למדינה בה אימנתי שתי עונות במדי וידיאוטון ומקווה כי ההצלחה שהיתה לי שם תצליח לדחוף אותנו להעפיל לשלב הבא". המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרוייף, הוסיף: "אנחנו מכבדים את היריבה ועכשיו נתחיל לאסוף עליה נתונים על מנת להתכונן בהתאם".

במידה והצהובים יעברו את ג'יורי בסיבוב השני של ליגת האלופות הם יבטיחו לפחות את סיבוב הפלייאוף של האירופה ליג. להסבר מפורט על הדרך של מכבי ת"א במוקדמות ותאריכים של המשחקים לחצו כאן.

תמונות – האתר הרשמי של ג'יורי