אלופת המדינה תלבש בעונה הקרובה סט משחק מבית אופנת הספורט האיטלקית – 'macron'. מכירת החולצות הצהובות החלה.

לקראת פתיחת האימונים, מכבי תל אביב חושפת את תלבושת המשחק הרשמית מבית 'Macron', שתלווה את הקבוצה בעונת המשחקים 2013/14. מכבי תל אביב מצטרפת לרשימה מכובדת של מועדונים שלובשים את אופנת הספורט האיטלקית, בהם לאציו ונאפולי מאיטליה, מאיורקה ובטיס מספרד, אסטון וילה מאנגליה וקבוצת הפאר הצרפתית – מונאקו. החולצה הצהובה מוצעת למכירה בחנות המוצרים במתחם האימונים בקרית שלום ובחנות האון ליין הרשמית.

7

כמו בכל עונה, תלבושת הבית החדשה מורכבת מהצהוב המסורתי עם עיטורים בכחול ותוספת חדשה – כוכב רביעי מעל סמל הקבוצה המציין את האליפות ה-20 בתולדות המועדון. אוהדי הקבוצה יוכלו לרכוש גם את תלבושת החוץ הכחולה, ובקרוב – גם את סט המשחק השלישי בצבע הלבן. תלבושת המשחק החדשה עשויה מסיבים סינתטיים בעלי יכולת נידוף, אוורור ומתיחה לנוחות מקסימלית של השחקן. ההרכב המיוחד של התלבושת מאפשר לשמור על ריכוז במשחק ומעניק נוחות בעזרת רשת נושמת בנקודות אסטרטגיות, בד קל ומנדף ומינימום חיכוך להבטחת רמה ביצועית גבוהה ביותר. 

6

מחיר החולצה לא ישתנה מהעונה הקודמת ויעמוד על 199 ש"ח כשלראשונה, כל החולצות שיעמדו למכירה בחנות המוצרים בקרית שלום ובחנות האון ליין הרשמית יהיו זהות לחולצות המשחק המקוריות של השחקנים, הן ברמת הבד והן בסוג הלוגו.