ורד דיבר לרדיו של הרשת הבריטית הפופולרית וסיפר על קיום שגרת כדורגל בזמן מבצע 'עמוד ענן'

לאחר אימון שחרור לחלק מהשחקנים אתמול, חזרו שחקני הסגל להתאמן באופן מלא באימון הבוקר שנערך היום בקרית שלום לקראת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה.  מכירת הכרטיסים למשחק בקרית אליעזר מחר (20:45) נגד הפועל חיפה בעיצומה כמו גם למשחק הליגה בשבת (15:30) נגד בני סכנין.

מי שנמצא בסגל למשחקים האלו וחזר לא מזמן לכשירות מלאה לאחר פציעה בברך, עומר ורד, דיבר בסוף השבוע האחרון לרשת BBC הבריטית בתוכנית 'וורלד פוטבול' המשודרת לקהל של כ-52 מיליון מאזינים ברחבי העולם. מגן מכבי ת"א סיפר לאלן גרין, אחד ממגישי הרדיו המפורסמים באי הבריטי, כיצד הקבוצה שיחקה והתאמנה בצל איומי הטילים במהלך מבצע 'עמוד ענן' בראיון שזכה לכותרת "כדורגל באזור מלחמה".

ורד התייחס לימים של המבצע עם דגש על מה שאירע בבלומפילד בשבת שעברה: "זה לא היה קל להתמודד עם המצב במיוחד במשחק נגד בני יהודה כאשר שמענו אזעקה כחצי שעה לפני המשחק וראינו מעל ראשינו את היירוט של הטילים. היה קשה להתרכז במשחק אך למרות זאת היה חשוב להראות שאנו ממשיכים בשגרת החיים. בשאר הימים לא היה קל להתאמן אך בכל זאת עשינו את המיטב להמשיך כרגיל".

מגן מכבי ת"א הסביר גם על התמודדות השחקנים הזרים עם המצב: "הישראלים יותר רגילים ויודעים איך להתמודד עם מצבים כאלה אך הזרים נלחצו יותר וגם הצוות שלנו הוא לא מקומי וגם להם לא היה נוח בימים האלה. עם זאת, אחרי שהסברנו לזרים על מערכת 'כיפת ברזל' שיירטה מעל 90 אחוז מהטילים שנורו לעבר אזורים מיושבים בישראל הם נרגעו קצת".

להאזנה לראיון המלא של ורד לחצו כאן