מכבי תל אביב סיכמה עם קבוצת סטאד ריימס מהליגה הצרפתית על מכירתו של אלירן עטר

מכבי תל אביב וריימס הצרפתית הגיעו לסיכום על מכירתו של אלירן עטר תמורת סכום שסוכם בין שני המועדונים בנוסף ל-10% ממכירה עתידית. חלוץ הצהובים עוזב את הצהובים לאחר 3 שנים מוצלחות בהן כבש בסך הכול 53 שערי ליגה מאז הצטרף למועדון מבני יהודה בקיץ 2010. החלוץ בן ה-26 שהיה חלק חשוב מהאליפות של מכבי ת"א בעונת 2012/13 עם 22 שערים ב-31 משחקי ליגה,  סיים כמלך השערים של הקבוצה בליגה בכל אחת משלוש עונותיו בקבוצה. בעונתו הראשונה (2010/11) כבש עטר 18 שערי ליגה ו-22 בסך הכול בכל המפעלים ועזר לקבוצה לסיים במקום השלישי. עונה לאחר מכן כבש עטר 13 שערי ליגה ו-20 בסך הכול ובעונה החולפת כבש 22 בליגה ו-27  בסך הכול.

המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א, ג'ורדי קרוייף, אמר לאתר הרשמי: "זו הייתה החלטה קשה בשבילנו לקבל בסופו של דבר את ההצעה מסטאד ריימס לאור תרומתו הגדולה של אלירן במהלך שלוש עונותיו במועדון. השיפור הניכר שאלירן עשה בשנה האחרונה, ביחד עם הרצון הגדול שלו להגשים את החלום ולשחק בליגה גדולה גרם לנו להבין שאנו לא יכולים למנוע הזדמנות טובה מאוד בשבילו. מכבי תל אביב מאחלת לאלירן את כל ההצלחה שבעולם ותמיד תשאיר דלת פתוחה בשביל מכביסט בסדר הגודל שלו. בנימה אישית אני חייב להודות שיש לי רגשות מעורבים בנוגע להעברה של אלירן כאשר אני גאה שאנו עוזרים לו להתקדם, אך עצוב כי הוא עוזב אותנו".

קבוצתו החדשה של עטר, סטאד ריימס, שהייתה קבוצה מובילה בצרפת ובאירופה בשנות החמישים חזרה בקיץ שעבר לליגה הראשונה לאחר היעדרות של 33 שנים וסיימה את העונה החולפת במקום ה-14.