במחצית המשחק נגד בני יהודה ערך המועדון טקס הוקרה למנהלי הקבוצה מכל הזמנים. זמן טוב להכיר.

האליפות של עונת 78/79 לנצח תיזכר כאליפות העצובה בהיסטוריה של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. אחרי עונה נפלאה תחת ניהולו של חיים ליבוביץ', או בקיצור "לייבו", הקבוצה הגיע לנתניה שני מחזורים לסיום בידיעה שנקודה אחת מספיקה לה כדי לזכות באליפות. עשרת אלפים צופים גדשו את "הקופסא" בתקווה לחגוג עם אבי כהן, ויקי פרץ ובני טבק את האליפות העשירית מאז הקמת המדינה. אחרי 90 דקות עקרות משערים הקבוצה עשתה את הנקודה המיוחלת ובכך ניתן האות לחגיגות האליפות. באוטובוס מהאצטדיון לכיוון תל אביב לייבו, שכבר ידע תארים בעברו כמנהל הקבוצה, התמוטט והובהל לבית החולים לניאדו בנתניה שם נפטר והותיר אחריו חלל עמוק. את משחק ההכתרה במחזור האחרון נגד הפועל חיפה הקבוצה ניצחה 0-2, אבל השחקנים נשארו על הדשא ובכו.

11

לייבו, שנכנס לתפקד בעקבות יוסקה מצוב, זכה לכינוי "האבא של השחקנים" אחרי שבמשך 19 שנים (1960-1979) שימש כמנהל הקבוצה, אבל לא פחות מכך כאוזן הקשבת והיד המלטפת.  לנעליים הגדולות של לייבו נכנסו במהלך שנות ה-80 משה "פפו" ישראל, יעקב קסטנבאום ויהוידה כהן, השניים הראשונים גם שיחקו בקבוצה בשנות החמישים והשישים. בשנת 1988 ירון עוז, ששותף באותו משחק אליפות עצוב, מונה למשך עונה אחת כמנהל הקבוצה לפני שאברהם מלצמן שגדל במועדון חזר לקדנציה כמנהל הקבוצה. בשנת 1991 שמעון קורק ששימש כמנהל קבוצת הנוער במשך שנים רבות עבר לנהל את הקבוצה הבוגרת ושימש בתפקיד כ-12 שנים בהן ראה את הקבוצה זוכה בשתי אליפויות, דאבל ועוד שלושה גביעים.

22

בטווח בין העונה האחרונה של קורק ועד שהמנהל הנוכחי אבנר טוויטו נכנס לתפקיד, היה זה משה עגייב ששימש בתפקיד במשך שנתיים וראה את הקבוצה זוכה באליפות האחרונה שלה. קצרה היריעה מלהכיל את כל הסיפורים והאנקדוטות שליוו את הקבוצה על שלל מנהליה עוד משנות החמישים ועד היום. מה עוד, שלמעט העובדה כי לייבו הוא ששימש בתפקיד את פרק הזמן הארוך ביותר לא ניתן להעלות את קרנו של אחד או להפחית מזה של האחר. אך דבר אחד בטוח, המועדון הגדול והמפואר בישראל לא היה מגיע לאן שהוא נמצא היום אלמלא אותם אנשים שנתנו את זמנם, מירצם וכוחם למען הקבוצה.

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מסיר את הכובע בפני אותם מנהלים גדולים ובלתי נשכחים שיישארו בדי.אן.איי של האגודה לנצח.

בטקס השתתפו השמות הבאים: שרון מצוב (בנו של יוסקה מצוב ז"ל), משה "פפו" ישראל, אריק כהן (בנו של יהוידה כהן ז"ל), אברהם מלצמן, אלי סימן טוב (מנהל קבוצת הנוער), פלי רבי (מנהל קבוצת הנוער), דובי טלית (מנהל קבוצת הנוער).

33