חלוץ הקבוצה פתח בהרכב הנבחרת הצעירה בתיקו 2-2 מול נבחרת נורבגיה במשחק הפתיחה של אליפות אירופה עד 21.

היסטוריה קטנה נרשמה אמש באצטדיון העירוני החדש בנתניה עם פתיחת טורניר אליפות אירופה לנבחרות צעירות בישראל. למעלה מרבבת צופים הגיעה אמש למשחק, רובה ככולה צבועה בצבעי הלאום, ונהנתה מארבעה שערים, פנדל, אדום ודרמה גדולה בסיום. לאורך מרבית שלבי המשחק דווקא האורחים הראו עליונות, על אף העובדה שהם נותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-44 אחרי הרחקה של של המגן הדנסטאד. למרות היתרון של האורחת על כר הדשא, בכל הנוגע ללוח התוצאות היו אלה דווקא הכחולים לבנים שהובילו עם תום 90 הדקות, אלא שאז הגיע קשר נבחרת נורבגיה הארמט סינג וחילק את הנקודות.

שני נציגים היו למכבי תל אביב אמש במשחק, ברק לוי שישב על הספסל ומואנס דאבור שפתח בהרכב ושיחק את מלוא 90 הדקות. המשחק נפתח בלחץ של האורחת אבל דווקא אז, אחרי כדור קרן מקרי השופט הפולני שרק לכדור עונשין לזכות נבחרת ישראל אחרי ניסיון הרחקה לא מוצלח של הגנת האורחת. קפטן הנבחרת ניר ביטון דייק מהנקודה הלבנה והעניק לישראל שער היסטורי באליפות, אלא ששמונה דקות אחר כך פדרסן השווה את התוצאה בבעיטה חדה לפינת השער של קליימן. דקה לתום המחצית כליבאת עשה את דרכו אל השער ונתפס מאחור על ידי מגן האורחת ווגר הדנסטאד שהורחק מייד.

למרות היתרון המספרי נבחרת ישראל התקשתה לייצר מצבים בפתיחת המחצית השנייה, מאמן הנבחרת גיא לוזון הכניס את אלון תורג'מן במקום אור ברוך והמחליף גמל לו עם שער יתרון בדקה ה-71. עוד קודם דאבור השתלט על כדור בתוך תיבת החמש, הסתובב על המגן וממטרים ספורים בעט כדור חזק שפספס את המסגרת. דקה בתוך תוספת הזמן כדור ארוך של האורחת הגיע לנילסן קולי שהוריד את הכדור עם החזה לסינג, שנכנס רבע שעה קודם, והאחרון בעט כדור חזק לפינת השער וקבע את תוצאת המשחק. במשחק המקביל בבית נבחרת איטליה גברה 0-1 על נבחרת אנגליה וטיפסה לראש הבית.