חמישה משחקני מכבי ת"א הגיעו אחר הצהריים לבלומפילד בכדי לחתום לאוהדים על מארז האליפות

לאחר שמארז האליפות של 2012/13 השוק בחנות המוצרים בקרית שלום ובחנות המוצרים אונליין ערכה היום מכבי ת"א אירוע מכירה חגיגי במתחם ה-V.I.P בבלומפילד. חמישה משחקני האלופה, ערן זהבי, יואב זיו, שרן ייני, גל אלברמן וראדה פריצה הגיעו על מנת להעניק לאוהדים הקדשה אישית על ספר האליפות שנמצא במארז ביחד עם דיסק DVD של סרט האליפות. האוהדים שהגיעו קיבלו הזדמנות לרכוש את מארז האליפות במחיר בלעדי למאורע החגיגי, 99.99 ₪ במקום 119.99.

האוהדים שרכשו את המארז יכלו למצוא בספר את רגעי העונה שחלפה של כל שחקן בקבוצה שסיפר על רגע אחד אינטימי ובלתי נשכח שזכור לו מהעונה. מלבד זאת גם מגוון של תמונות המראות את סיפור העונה דרך עדשת המצלמה, סטטיסטיקות מהעונה, טבלאות ונתונים מספריים. בנוסף, בדיסק DVD בן 50 הדקות ישנו סיפור העונה, ממחנה האימונים בלה מנגה ועד לחגיגות האליפות הכיכר דרך נקודת מבטם של השחקנים. כל מי שנכח באירוע זכה לקבל טעימה ראשונית של סרט האליפות על גבי מסך ענק בתוך מתחם ה-V.I.P.

טעימה מסרט האליפות:

http://www.youtube.com/watch?v=vOQPLB6Z344

חמשת השחקנים העניקו תשומת לב מלאה לכל אוהד שניגש אליהם עם הספר וקיבל מכל אחד מהם חתימה על הספר ותמונה משותפת.  מלבד השחקנים גם הקמע של הקבוצה, מכביניו נכח במקום ודאג להנעים את זמנם של האוהדים שחיכו בסבלנות בתור להיפגש עם חמשת השחקנים. את התמונות קיבלו האוהדים לאחר מכן במגנטים שחיכו להם עם היציאה מהמתחם. כמו כן, חיכו לאוהדים עמדות מכירה של חנות המוצרים בתוך אזור ה-V.I.P כאשר מלבד מארז האליפות האוהדים יכלו לרכוש גם את החולצה הרשמית לעונה הקרובה וצעיפי אליפות.

לרכישת מארז האליפות בחנות המוצרים אונליין לחצו כאן

לתמונות המגנטים מהאירוע החגיגי היכנסו לדף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א