מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה נותן קרדיט לג'יורי אך מתרכז בשחקניו: "אני תמיד מאמין שאנחנו יכולים לנצח"

עוד יומיים זה מתחיל, המשחק הרשמי הראשון של מכבי ת"א לעונת 13/14, משחק חוץ נגד ג'יורי ההונגרית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. מאמן הצהובים, פאולו סוזה דיבר היום במסיבת העיתונאים לפני יציאת קבוצתו להונגריה והחמיא ליריבה של מכבי ביום רביעי: "זו קבוצה בכושר טוב, יש להם יותר דקות מאיתנו יותר במשחקים רשמיים העונה עם דגש על משחק תחרותי וחשוב כמו הסופר קאפ ההונגרי. הם שלטו ללא עוררין וניצחו בצורה משכנעת את דברצן, הקבוצה החזקה בהונגריה בעשר השנים האחרונות".

סוזה שאימן בהונגריה בשנתיים האחרונות מספר עוד על ג'יורי וגם באופן כללי על הכדורגל  במדינה: "הכדורגל בהונגריה נמצא בצמיחה בשלוש השנים האחרונות והקבוצות ההונגריות הגיעו לשלבים מתקדמים במפעלים האירופיים. ג'יורי זו קבוצה חזקה ויציבה עם מאמן שנמצא שם שלוש עונות ברציפות ובסיס טוב בסגל אליו מוסיפים כל עונה חיזוקים בעמדות הנחוצות". לקראת המשחק בהונגריה והפתיחה הרשמית של העונה החדשה סוזה העריך את מצב קבוצתו: "אני מרוצה מהגישה של השחקנים, הם מלאי התלהבות ומוכנים ללמוד ולבצע את מה שאנחנו עושים במשחקי ההכנה. ראינו שיפור גדול מתחילת האימונים וכמאמן ואדם חיובי יש לי הרבה תקווה לקראת תחילת המשחקים הרשמיים".

http://www.youtube.com/watch?v=98t9CYSnSM8

סוזה מבהיר את המטרה החשובה העונה אך גם מדגיש את הרצון להתקדם במפעלים האירופיים: "המטרה העיקרית שלנו היא להמשיך את התהליך ולבסס את השליטה בליגה המקומית כי צריך לזכור שרק בשנה שעברה הקבוצה זכתה באליפות אחרי עשר שנים. ליגת האלופות זה חלום בשבילנו, זה חשוב למועדון מכיוון שאתה מקבל כסף והכרה וגם לשחקנים זו הזדמנות לשחק ברמה הזו ולהעלות את הערך שלהם". המאמן העריך את הסיכויים של קבוצתו במשחק שיתקיים באצטדיונה החדש של ג'יורי, ETO PARK: "להבקיע שערים זו תהיה הצלחה. כשאתה יוצא למשחק ראשון מבין שניים בחוץ, חשוב מאוד להבקיע שערים וכמובן לנצח. אני מאמין תמיד שאנחנו יכולים לנצח, אני אף פעם לא מכין שחקנים שלי לתיקו או הפסד".

לאחר האימון הבוקר שהחל בתום מסיבת העיתונאים, תצא מכבי ת"א לנתב"ג משם תמריא לוינה ותמשיך בנסיעה לג'יור שם תערוך מחר אימון ראשון על אדמת הונגריה. המשחק ביום רביעי יחל בשעה 21:30 שעון ישראל ויועבר בשידור ישיר בערוץ ONE. מי שיהיה נוכח בשני המשחקים של מכבי ת"א נגד היריבה מהונגריה הוא הבעלים של הקבוצה, מיטש גולדהאר שישתתף בטורניר המאסטרס בטניס של המכביה ה-19 שתיפתח ביום חמישי.