מאמן הקבוצה הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק וניסה לשדר אופטימיות: "אני בטוח בגישה של השחקנים".

מכבי תל אביב התכנסה הערב באצטדיון המקומי בגיור כדי לערוך את מסיבת העיתונאים ולקיים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הבעלים מיץ' גולדהאר נחת במהלך היום בהונגריה והגיע לאצטדיון כדי לצפות מקרוב בשחקנים עורכים הכנות אחרונות למשחק. עוד לפני האימון התייחס המאמן פאולו סוזה לדבריו לפיהם להונגרים יש יתרון בהתמודדות: "זה באמת מה שאני חושב ומכמה סיבות, ראשית המאמן עובד כאן שלוש שנים ברציפות ותמיד הוא הגיע לטופ של הכדורגל ההונגרי. אטילה פינטר לקח אליפות בשנה שעברה ורק בסוף השבוע ניצח את דברצן ששלטה בכדורגל ההונגרי בעשור האחרון, עם שלושה ארבעה שחקנים שישחקו מולינו. עובדה שמעידה על האיכות והעומק של הסגל".

המאמן הוסיף: "ג'יורי נהנתה מדקות משחק בזמן אמת, בעוד שאנחנו שיחקנו רק משחקי ידידות. אני מכיר את הליגה ההונגרית וזה אחד היתרונות שאני יכול להעביר לשחקנים שלי גם מבחינה פרטנית וגם קבוצתית. אימנתי כאן בעבר ולכן אני מרגיש פה בבית ומהפידבקים שאני מקבל מדברים פה על זה שיש לנו קבוצה בינונית עם שחקנים בינוניים. אני חושב שזה ידרבן את השחקנים שלנו במהלך שני המשחקים וב- 180 הדקות כדי להוכיח לכל המזלזלים אחרת".

סוזה סיכם: "אני בטוח בגישה של השחקנים ואני מאמין שהם יעשו את הכל, יש לנו אחריות רבה. אמרתי שלג'יורי יש יתרון אבל לנו יש שאיפות להעפיל ואני בטוח שהשחקנים יעשו כל מאמץ לעשות את זה. אמרתי כבר בתל אביב ואני אומר זאת גם כאן, כדי להעפיל צריך לכבוש ואני בטוח שנכבוש. יש לי הרבה מידע על היריבה ואני יודע שהמאמן המקביל שלי יעשה הרבה שינויים, לגבי הקבוצה שלי אני יודע מי יפתח אבל בשביל זה תצטרכו לחכות עד מחר. בכל מקרה נשחק עם 11 שחקנים".

קפטן הקבוצה שרן ייני הוסיף על דברי מאמנו: "ידענו שמדובר ביריבה קשה אבל יש לנו ביטחון ביכולת שלנו. המאמן אמר שהוא יודע הרבה על ג'יורי ועכשיו גם אנחנו, אנחנו בטוחים שלא יהיה משחק קל".