מאמן מכבי ת"א עדיין לא יוצא בהצהרות ומנגד שוער ההונגרים, לובוש קמנאר אומר: "נצטרך נס בכדי לעבור". הקבוצה ערכה אימון בוקר בהונגריה, צוות השיפוט בגומלין יהיה שבדי.

מכבי ת"א השלימה אמש את החצי הראשון של המשימה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות עם ניצחון 0-2 בחוץ על ג'יורי ההונגרית. הצהובים בעטו לשער כמעט פי ארבע מהקבוצה הביתית (23 בעיטות לעומת 6) ובאו על שכרם עם שערים של יצחקי ואלברמן  לקראת הסיום שהעניקו למכבי ת"א מקדמה רצינית לקראת משחק הגומלין ביום שלישי הקרוב. הקבוצה ניצלה את הבוקר שאחרי המשחק כדי לקיים אימון שחרור לשחקנים ששולבו במשחק ואימון מלא לשחקנים שלא שותפו. הקבוצה תשוב לארץ ביום שישי לפנות בוקר.

מאמן הקבוצה, פאולו סוזה היה מרוצה מאוד מצורת המשחק של חניכיו אך למרות התוצאה הטובה לא הרשה לעצמו לסכם את המפגש כולו: "שני השערים הביאו אותנו למקום בו רצינו להיות, היתרון שלנו היה בזה ששלטנו בקצב המשחק ובזה שהשחקנים הבינו היטב את תוכנית המשחק ויישמו אותה. למרות זאת הסיפור לא גמור, יש עוד משחק ביתי ואנחנו צריכים להמשיך לבנות את הקבוצה. אני מאמין שיש לנו יתרון גדול לגומלין אבל צריך לתת הרבה כבוד ליריבה ולעבוד קשה כדי לנהל את המשחק הבא בצורה טובה גם כן".

גל אלברמן שכבש שער אירופי ראשון בקריירה הוסיף: "אנחנו שמחים על התוצאה למרות שאנחנו עדיין יודעים שנשארה מחצית כדי להשלים את המלאכה. השער שכבשתי לא כ"כ חשוב מבחינה אישית אבל החשיבות שלו מבחינת התוצאה מאוד משמעותית". הקשר מהראן ראדי אמר: "ניצחנו ניצחון חשוב אתמול במיוחד שמדובר במשחק רשמי ראשון עם הצוות החדש. למרות שנראינו אתמול בסדר, אני בטוח שיש לנו עוד מקום רב לשיפור בכושר המשחק וביכולת. שמרנו על הבסיס הקבוצתי ועל רשת נקייה אבל באירופה הדבר החשוב ביותר הוא שערי החוץ ולכן הסיפור עדיין רחוק מלהיות גמור". 

חואן פאבלו, שערך את הופעת הבכורה שלו בשער הצהובים אמר לאתר הרישמי: "זה היה המשחק הראשון שלי במסגרת אירופית ואני מאושר מהניצחון ומרוצה משיתוף הפעולה עם חברי לקבוצה שעזרו לי לשמור על השער נעול. היתה לי הזדמנות לראות את אוהדי מכבי בפעולה כשכמה מאות עודדו מאחורי השער ואחרי ששמעתי כ"כ הרבה על בלומפילד אני מחכה לראות את כולם ביום שלישי". 
הקשר ערן זהבי הוסיף: "עשינו צעד חשוב לקראת העפלה לשלב הבא אך עם זאת עדיין יש לנו להשלים את המשימה בבלומפילד. למרות שההגרלה היא מחר אנחנו חושבים אך ורק על הגומלין והרצון לשחק מול הקהל בבית מול איצטדיון מלא. באירופה ובכלל ההמשכיות היא הדבר החשוב ביותר".
שחקני ג'יורי מצידם ביטאו את תחושות האכזבה מהמשחק. השוער הסלובקי, לובוש קמנאר סיכם ואמר: "הצלחנו לעבור את המחצית הראשונה ללא ספיגה שזה היה דבר מעודד מבחינתנו אך לא כך היה במחצית השנייה ועכשיו נצטרך נס בכדי לעבור". הבלם זולטאן ליפטאק ניסה להסביר מה לא עבד עבור קבוצתו: "כשאתה עושה טעויות ברמות האלה אתה נענש בצורה קשה. יהיה קשה לדבר על הסיכויים שלנו לקראת המשחק הבא אך נצטרך לבחון בדיוק מה היו הטעויות שלנו, לנסות לתקן אותם ואז נראה מה יכול לקרות". החלוץ והקפטן, תאמאש קולטאי: "אני מרגיש שלא העזנו מספיק ולא ניסינו לתקוף כמו שאנחנו יכולים. אני בטוח שאנחנו יכולים לעשות יותר ממה שהראינו".

בתוך כך נודע כי את משחק הגומלין בבלומפילד (שלישי, 21:30) יינהל צוות שבדי בניצוחו של השופט הראשי מרטין הנסון. הנסון, שהפך לשופט רשמי בפיפ"א בשנת 2001, התפרסם בגלל שערוריית שיפוט במסגרת מוקדמות גביע העולם 2010 שבה לא שרק לנגיעת יד של תיירי הנרי הצרפתי ובכך מנע מנבחרת אירלנד העפלה למונדיאל.