הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות תיערך היום בשווייץ. בין היריבות: באזל וסטיאווה בוקרשט

מחצית שלמה עוד לפנינו, אבל כבר היום נדע מי עשויה להיות המשוכה הבאה של מכבי תל אביב בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות במידה ותעבור את ג'יורי. הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי תחל בשעה 13:00 בעיר ניון השוויצרית, בהשתתפות 17 הקבוצות שיעפילו מהסיבוב השני ועוד שלוש קבוצות שיעפילו אוטומטית לסיבוב זה. 20 הקבוצות המשתתפות בסיבוב זה תחולקנה לשתי קטגוריות בהתאם לניקוד המצטבר שלהן באירופה – קבוצות מדורגות וקבוצות לא מדורגות. מכבי תל אביב עם ניקוד מצטבר של 8.075 תמוקם בין הקבוצות הלא מדורגות ותמתין, בהנחה ואכן תעפיל לסיבוב הבא, ליריבה עדיפה ממנה על הנייר. המשחק הראשון ייערך כשבוע אחרי הגומלין מול ג'יורי והגומלין יערך בשבוע שאחרי. מה שבטוח, לשחקנים של פאולו סוזה יש עוד דרך ארוכה. אז מי מחכה בשלב הבא:

סטיאווה בוקרשט

האימפריה הרומנית חזרה למוקדמות ליגת האלופות אחרי ארבע עונות באירופה ליג וניצחה 0-3 את וארדר המקדונית במשחק הראשון. בעונה שעברה נעצרה סטיאווה רק בשמינית הגמר אצל צ'לסי אלופת אירופה אחרי ניצחון ביתי 0-1 והפסד 1-3 בגומלין.

פרטיזן בלגרד

אלופת סרביה נחלצה מהפסד מביך בדקה ה-93 אחרי שער שוויון מול שיראק אלופת ארמניה. מצד שני, לארמנים יהיה קשה מאד לחלץ תוצאה טובה מהר הגעש בבלגרד. פרטיזן שיחקה בעונה חולפת בשלב הבתים של האירופה ליג אבל סיימה עם נקודה בודדה.

לגיה ורשה

אלופת הליגה הפולנית מדורגת במקום הנמוך ביותר מבין הקבוצות המדורגות, אך זה לא מעיד דבר על הקבוצה שניצחה רק לפני שנתיים את הפועל תל אביב בשלב הבתים של האירופה ליג. לגיה גברה 1-3 בחוץ על אלופת ווילס במשחק הראשון ונראה שדרכה לסיבוב הבא מובטחת.

באזל, אפואל ניקוסיה

שתי קבוצות חדשות יצטרפו לסיבוב המוקדמות השלישי: אלופת שוויץ ואלופת קפריסין . השוויצרים מדורגים במקום הגבוה ביותר מבין הקבוצות המדורגות בשלב המוקדמות, אפואל ניקוסיה נעצרה לפני שנתיים רק ברבע הגמר של המפעל אצל ריאל מדריד.

עדכונים חיים מהגרלת הסיבוב השלישי יועברו בדף הפייסבוק של מכבי תל אביב