איסוף המנויים ממשיך גם היום (שני), בקופות בלומפילד עם תגבור של 22 קופות נוספות שנפתחו על מנת להקל את העומס

איסוף המנויים לעונה הקרובה החל אתמול בעמדות האיסוף הממוקמות בקופות הסמוכות לשערים 10-11 באצטדיון בלומפילד כאשר במקביל מתקיימת גם מכירת כרטיסים לגומלין נגד ג'יורי. בעקבות העומס הרב שנוצר על הקופות בבלומפילד, משרד הכרטיסים 'לאן' בשיתוף עם מועדון מכבי ת"א החליטו לתגבר את מערך החלוקה בקופות נוספות. מאתמול אחר הצהריים נפתחו ב-'גן כרונינגן' (הממוקם בחורשה הצמודה לאצטדיון) 22 קופות חדשות לטובת בעלי מנויים שהקלו על העומס. הקופות מסודרות לפי אותיות, כל בעל מנוי מוזמן לגשת לקופה המייצגת את האות הראשונה בשם המשפחה שלו. על מנת להימנע מעומסים בקופות ביום המשחק אנו חוזרים וממליצים בחום להקדים ולהגיע לקופות הסמוכות לבלומפילד היום (שני) ולאסוף את המנויים.

הליך האיסוף: 

– על רוכשי המנוי להגיע עם תעודה מזהה של בעל המנוי וכרטיס האשראי עימו בוצעה הרכישה.

– במידה וחבר או בן משפחה מגיע לאסוף את המנוי, יש להצטייד בצילום של תעודה מזהה, יפויי כח המאשר לאסוף את המנויים בשמו וכן את פרטי האשראי שאיתו בוצע התשלום.  איסוף המנוי לא יתאפשר ללא כל הפרטים הנדרשים.

שעות פתיחת הקופות לאיסוף המנויים:

– בשלב ראשון הקופות יהיו פתוחות בימים א'-ב' בין השעות 09:00-21:00, עדכון לגבי המשך השבוע יעלה בימים הקרובים. 

– הערה חשובה: אנו ממליצים שלא להמתין למשחק הבית ביום שלישי כדי לאסוף את המנוי על מנת להימנע מעומסים בקופות.

חדש החל מהעונה: מנוי "חכם":

החל מהעונה הקרובה תופעל באצטדיון בלומפילד טכנולוגיה חדשנית שתאפשר כניסה לאצטדיון עם "כרטיס חכם" המאפשר פיקוח ובקרה. המנוי "החכם" פשוט לתפעול, מונע טעויות, חוסך זמן בכניסות ומציע אפשרות לרכוש כרטיסים למשחקים ואירועים המתקיימים באצטדיון גם אם לא נכללים במנוי. המנוי החכם הוא למעשה מנוי נטען כך שבמקרה של אובדן או גניבה, ניתן לבטל את המנוי הישן ולהנפיק מנוי חדש בעלות של 100 ₪ . לאור זאת, אנו קוראים לאוהדינו להימנע מרכישה של מנויים וכרטיסים באמצעות ספסרים או גורמים שאינם רשמיים, או שימוש במנויים גנובים.

מכירת כרטיסים למשחק הגומלין מול ג'יורי:

במקביל לאיסוף המנויים, מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין מול ג'יורי בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות תחל ביום ראשון. מחזיקי המנוי לעונה הקרובה ייהנו מכניסה חינם למשחק, כך שהכרטיס למשחק יהיה טעון ישירות במנוי וללא צורך בכרטיס נוסף. המכירה תתקיים באתר האינטרנט של "לאן" ובקופת לאן דיזנגוף בימים א'-ג' בין השעות 09:00-19:00. החל משלישי בבוקר גם שערים 4-5 ייפתחו למכירה ובכך יוכלו אוהדי מכבי ת"א לצבועאת האצטדיון כולו בצהוב. מחירי כרטיסים (כולל עמלה, לא כולל עמלת טלפון ואינטרנט):

שערים 4/5 – 50 ש"ח

שערים 7/8 – 70 ש"ח

שערים 2/13 – 80 ש"ח