שער בודד של ולנטין שטוקר (39) הכריע את המפגש הראשון לטובת פ.צ באזל. הגומלין בבלומפילד בשבוע הבא

אצטדיון סנט יאקוב פארק קיבל את פני מכבי ת"א למשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות נגד אלופת שוויץ, פ.צ באזל.  12,353 צופים, מתוכם כמה מאות אוהדי מכבי ת"א הגיעו לראות את המארחים מסתפקים בשער של ולנטין שטוקר במחצית הראשונה ולוקחים יתרון של 0-1 למשחק הגומלין בשבוע הבא.

Radi

הקבוצה הביתית הייתה זו שהפעילה לחץ בתחילת המשחק ושוער מכבי ת"א, חואן פבלו נזקק להציל דווקא מפריצה לאחר כדור קרן מסוכן של באזל. השוויצרים המשיכו להניע את הכדור בכיוון שערם של הצהובים אך לא הצליחו ליצור הזדמנויות ממשיות בחצי השעה הראשונה. בבעיטה הראשונה שסיכנה את חואן פבלו הצליחו המארחים לעלות ליתרון 0-1 בדקה ה-39 לאחר מבצע קבוצתי שהסתיים בבעיטה מדויקת של ולנטין שטוקר. מיד לאחר מכן עומרי אלטמן בחן לראשונה את יאן סומר בשער באזל שהדף ושמר על רשת נקייה בסיומה של מחצית לא גדולה של כדורגל.

7

המחצית השנייה החלה עם כמה ניסיונות מסוכנים של מכבי ת"א אך דווקא בצד השני זיו היה צריך להציל מהקו לאחר שכדור רוחב של סלאח פגע בו. הצהובים המשיכו להראות ניצנים של שיפור ופריצה החמיץ מצב נגיחה נוח אך שוב מנגד המארחים כמעט ניצלו טעות בהגנת הצהובים אותה מוחמד סלאח לא ניצל עם הקפצה שחלפה מעל חואן פאבלו ולא חדרה לרשת. ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי ת"א הגיעה בדקה ה-70 כאשר פריצה קיבל מסירה טובה מראדי ושיגר כדור חזק שפגע במשקוף. בזמן שנותר לא נרשמו אירועים מיוחדים וביום שלישי הבא מכבי ת"א תיוותר עם משימה להפוך פיגור 0-1 בניסיון לעלות לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות.