טל בן חיים וערן זהבי עם עזרה של דינז'אר קבעו ניצחון שני של מכבי ת"א על אלופת הונגריה בדרך למפגש כפול עם באזל

אצטדיון מלא לגמרי קיבל את פניהם של האלופים הצהובים במשחק הבית הרשמי הראשון לעונת 13/14 נגד ג'יורי ההונגרית. האורחים הגיעו לגומלין בבלומפילד עם פיגור של 2-0 מהמשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ולא הצליחו להפוך אותו. טל בן חיים במחצית הראשונה וספק עצמי של מרקו דינז'אר במחצית השנייה כבשו והעניקו לצהובים יתרון מבטיח. שער מצמק של לאנדרו מרטינז לקראת הסיום לא מנע מהצהובים ניצחון 1-2 במשחק ו-1-4 בסיכום שני המשחקים שהעניק להם כרטיס למפגש כפול עם באזל בסיבוב הבא.

לתקציר המשחק לחצו כאן

Sousa

הצהובים פתחו את המשחק באגרסיביות וכבר בדקה השלישית סחט עומרי אלטמן הדיפה טובה משוער ג'יורי, לובוש קמנאר. אנדריץ' התקרב מהעבר השני עם נגיחה אך עדיין ב-15 הדקות הראשונות טל בן חיים ומיד אחריו יצחקי החמיצו מצבים קורצים. הלחץ הצהוב המשיך ובדקה ה-25 בן חיים תירגם אותו לשער בכורה במכבי ת"א. ההזדמנויות המשיכו להצטבר ויצחקי ואלטמן היו קרובים פעמיים כל אחד כמו גם ראדי שהעסיק את שוער האורחים וסחט ממנו הדיפה. בסיום 45 הדקות הראשונות הצהובים נשארו עם היתרון הקטן שהשיג בן חיים שסימן על 0-3 בסיכום שני המשחקים.

Ben haim

מאמן האורחים, אטילה פינטר ניסה לעורר את חניכיו עם חילופים מהירים במחצית והקצב אכן נרגע אך השליטה עדיין הייתה צהובה. אלברמן היה הראשון להתעורר עם בעיטה אקרובטית שכמעט הפתיעה את קמנאר והחמצת המשחק הגיעה מרגליו של בן חיים שפספס מקו החמש הזדמנות להכפיל את המאזן שלו ושל קבוצתו. מי שכן מצא את הרשת היה בלם האורחת מרקו דינז'אר שהפך הרמה של אלטמן לנגיחה מדויקת לפינה של שוערו בדקה ה-79. האורחים עוד הצליחו לצמק שלוש דקות לסיום מרגליו של לאנדרו מרטינז אך לא מנעו ממכבי ת"א ניצחון 1-2 במפגש ו-1-4 בסיכום שני המשחקים.

Itzhaki

הצהובים ימשיכו לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות שם כבר נקבע שבאזל היא היריבה שתחכה להם. המשחק הראשון ייערך בביתה של אלופת שוויץ ביום שלישי הבא (30.7) והגומלין בשבוע שלאחר מכן.

תמונות – ניר קידר

תקציר המשחק באדיבות צ'רלטון