לקראת השנה החדשה המועדון מציע שלוש חבילות שי חגיגיות לאהובים הצהובים שלכם

חנות המוצרים הרשמית של המועדון משיקה לקראת החג שלושה מארזי מתנה לכבוד ראש השנה עבור האוהדים. המארזים מוצעים למכירה החל מהיום בחנות המוצרים בקרית שלום ובחנות המוצרים און ליין. המתנה המושלמת לאוהדי מכבי תל אביב לקראת השנה החדשה מוצעת במחיר מיוחד ובשלושה מארזים. יש לציין כי המארזים מוגדרים מראש ולא ניתן לבצע שינוי במוצרים המוצעים בכל מארז. כמו כן, בעת ההזמנה בחנות האון ליין יש לציין את מידת החולצה הרצויה. שימו לב, המארזים לא יימכרו בערב המשחק מול בני יהודה באצטדיון.

מארז אליפות כסף

המארז החגיגי כולל: חולצת אליפות, שעון יד, מחזיק מפתחות, ומארז אליפות הכולל את אלבום התמונות מעונת 2012/13 ודיסק DVD עם כל השערים והרגעים מהעונה החולפת. לרכישה לחץ כאן.

מארז אליפות זהב

המארז החגיגי כולל: חולצת אליפות, שעון יד, כובע מצחיה, כיסוי אייפון ומארז אליפות הכולל את אלבום התמונות מעונת 2012/13 ודיסק DVD עם כל השערים והרגעים מהעונה החולפת. לרכישה לחץ כאן.

מארז אליפות VIP

המארז החגיגי כולל: חולצת אליפות, שעון יד, מחזיק מפתחות, כובע מצחיה, כיסוי אייפון, ספל אליפות, דגל אליפות ומארז אליפות הכולל את אלבום התמונות מעונת 2012/13 ודיסק DVD עם כל השערים והרגעים מהעונה החולפת. לרכישה לחץ כאן.

חג שמח ושנה טובה לאוהדי מכבי תל אביב ולכל בית ישראל