השוער הספרדי מספר על החוויות הראשונות שלו מהכדורגל בתוכניית המשחק שתפורסם נגד בני יהודה

"תמיד רציתי לשחק רק כשוער, מעולם לא ניסיתי עמדה אחרת על המגרש" מספר שוער מכבי ת"א, חואן פאבלו בכתבה שתפורסם בתוכניית המשחק נגד בני יהודה. עם 15 שנות כדורגל מקצועני כבר מאחוריו ולמרות ששיחק נגד גדולי השחקנים בעולם, חואן פאבלו התרגש במיוחד דווקא במשחק בו ישב על הספסל: "בתחילת דרכי כשוער כאשר שיחקתי באלאבס הצלחתי לקבל את החולצה של אחד מהשוערים הטובים אז בספרד חוזה מולינה, אותו הערצתי. ישבתי על הספסל כאשר שיחקנו נגדו אך חבר מהקבוצה ביקש בשבילי את החולצה ומאוד שמחתי לקבל אותה".

למרות כל שנותיו בספרד חואן פאבלו כבר הספיק לטעום חוויה ראשונה בקבוצתו החדשה: "המשחק בהונגריה נגד ג'יורי היה הראשון שלי במסגרת אירופית. בהחלט משהו שחשבתי עליו כאשר בחרתי להגיע למכבי ת"א". חוויה נוספת שחסרה לשוער הספרדי היא זכייה בתואר ראשון בקריירה: "מחכה לזה ועובד קשה בכדי שיגיע במדים של מכבי ת"א".

הכתבה המלאה תפורסם כאמור בתוכנייה שתצא למשחק נגד בני יהודה ביום ראשון הקרוב, ה-1.9 בשעה 21:00. ראיון בלעדי עם גל אלברמן, פוסטר של לוח המשחקים המלא של מכבי ת"א בליגת העל ואפשרות לרכוש כדור רשמי בחצי מחיר הם חלק מהדברים הנוספים שיחכו לכם בתוכנייה. מחיר התוכנייה חמישה שקלים בלבד, חפשו את דיילות המכירה באצטדיון.