המאמן נשמע אופטימי לקראת ההתמודדות מול אלופת שוויץ: "המשחקים הקודמים העניקו לי הרבה אמונה"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את האימון האחרון על אדמת ישראל לקראת המשחק מול באזל בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הקבוצה תמריא מחר כבר בשעה 07:50 ישירות לבאזל וצפויה לנחות בשוויץ בשעה 10:30. עדכונים ממסיבת העיתונאים של הקבוצה בשוויץ יועברו באתר הרשמי וברשתות החברתיות של המועדון. הבוקר הספיקו מאמן הקבוצה פאולו סוזה והבלם קרלוס גארסיה לשוחח גם עם העיתונאים הישראלים לקראת המשחק. "כמו שכבר אמרתי, ליגת האלופות זה חלום עבור כולנו ואנחנו צריכים להתמיד בחלום הזה עם הרבה אמביציה והרבה עבודה כדי שהחלום יתקרב אלינו", אמר מאמן הקבוצה בפתח דבריו.

"אם אנחנו מסתכלים על המספרים, הם ממוקמים במקום ה- 35 באופ"א ואנחנו במקום ה-176, הם גם מגיעים להתמודדות עם יתרון של 30 שנים של ניסיון באירופה. זאת קבוצה שזכתה באליפות בארבע השנים האחרונות ובעונה החולפת הם הגיעו עד חצי גמר האירופה ליג. באזל קבוצה מאורגנת, אבל יש לי הרבה ביטחון בשחקנים שלי וממה שראינו עד עכשיו הם העניקו לי הרבה אמונה. שני המשחקים האחרונים מול אלופת הונגריה נתנו לי את האמונה שנוכל לייצר משחק טוב ולעשות את החלום לקרוב יותר. הסיכויים מבחינתינו הם תמיד 50-50 ואנחנו מאמינים שכדי שהיריב שלנו ינצח הוא צריך להיות הרבה יותר טוב מאיתנו".

http://www.youtube.com/watch?v=8ySUN491PUQ

הבלם קרלוס גארסיה התייחס להבדלים בין מכבי תל אביב הנוכחית לזאת של העונה החולפת: "אנחנו במגמת שיפור כל הזמן, אני מרגיש שהקבוצה חזקה יותר ואני מאמין שראינו את זה בשני המשחקים האחרונים. לדעתי אנחנו טובים יותר מהעונה שעברה והתחושה שלי נובעת לא רק בגלל שניצחנו את שני המשחקים האחרונים, אני רואה את זה גם באימונים ובעבודה המשותפת". הבלם המשיך: "ליגת האלופות זה חלום אבל בשביל להגיע אליו נצטרך לעבוד מאד קשה ואם נצליח לעבוד כמו בעונה שעברה אני מאמין שזה יקרה".

קרלוס נשאל גם על היריבה והתבקש להתייחס לשחקנים הדומיננטים של באזל: "יש להם הרבה שחקנים חשובים, יכול להיות שאני אגיד שם של שחקן ספציפי ובסוף ההתמודדות שחקן אחר יבקיע חמישה שערים, למרות שאני מקווה שאף שחקן שלהם לא יצליח לכבוש אפילו שער אחד. אני יודע שיש להם שני חלוצים טובים בסגל ובכלל הם קבוצה טובה, אבל אני מקווה שאחרי שני המשחקים לא יזכרו אף שחקן שלהם".