מכבי תל אביב ממשיכה את ההיערכות למשחק החוץ בשבת נגד הפועל עכו (17:50) באימון בוקר בקריית שלום. עוד קודם לכן קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית עם המאמן פאולו סוזה ובלם הקבוצה איתן טיבי.

פאולו סוזה התייחס ליריבה הצפונית ואמר: "אני מכיר אותם היטב, הם החליפו הרבה שחקנים והגיעו הרבה שחקנים חדשים כשיש עוד סיכוי שהם יתחזקו עוד לפני המשחק. יש לנו כבוד אליהם אבל אנחנו מרוכזים יותר במכבי כי אנחנו רוצים להתחיל עם ניצחון". לגבי המעבר לשלב הבתים באירופה ליג אמר: "מעבר חופשי לא קיים בכדורגל, אנחנו צריכים להתמודד ולנצח. הבקענו 7 שערים בארבעה משחקים באירופה והיתה לנו הזדמנות טובה להתכונן לליגה נגד קבוצות טובות. אנחנו כעת מרוכזים בליגה". 

http://www.youtube.com/watch?v=SkFailXevpw

לגבי מצב הקבוצה לקראת פתיחת הליגה הוסיף: "מצב הקבוצה טוב, כל השחקנים כשירים כרגע ומאפשרים לי החלטות קשות במאבק על ההרכב, כולנו רוצים להתחיל כבר לשחק. כל מי שבסגל צריך להיות עם מנטליות של ניצחון ורצון להשקיע". לגבי הסטטוס החדש של "אלופת המדינה" אמר: "היה קשה לזכות באליפות אחרי עשור אבל עכשיו יהיה קשה יותר לשמור על האליפות. אנחנו עובדים שתהיה לנו קבוצה מספיק חזקה כדי להיאבק על האליפות. אנחנו צריכים סגל שיאפשר לנו להיאבק בכל התחרויות".

איתן טיבי, בלם הקבוצה, התייחס לפתיחת הליגה ואמר: "ההכנה לליגה שונה מאירופה, אנחנו נתכונן לכל משחק כדי לנצח ולהיות טובים. אני מתרגש לקראת כל עונה ומאמין שככה כל החברים לקבוצה. נרצה לשמר העונה את מה שעשינו בעונה שעברה ואנחנו צריכים להתחיל טוב בעכו, זה יותר חשוב ממחשבות על אליפות. על יכולתו ומשחק ההגנה של הקבוצה אמר: "ההגנה משוחקת בכל המגרש גם בהתקפה, אנחנו נעשה את המיטב לספוג כמה שפחות שערים. יש לי עוד הרבה דברים לשפר והרבה מה ללמוד, אני רוצה לשפר את הדברים שאני פחות טוב בהם ולחזק את הדברים שאני טוב בהם".