מאמן הצהובים החמיא ל-2600 האוהדים שליוו אמש את מכבי ת"א בעכו וסיכם את המשחק: "זה מובן שיש ירידת מתח לאחר שני שערים מהירים"

לאחר שני שערים מוקדמים במשחק החוץ אמש נגד הפועל עכו סימנה מכבי ת"א וי ראשון במשחקי ליגת העל לעונת 13/14. 49 שניות הספיקו לברק יצחקי בכדי לכבוש את שער הבכורה של העונה החדשה וכבר כעבור שש דקות חתם ערן זהבי את התוצאה הסופית. לאחר שני השערים המהירים קצב המשחק נרגע קצת ובסיום המשחק מאמן הצהובים, פאולו סוזה דיבר על כך: "זה מובן שכאשר פותחים את המשחק עם שני שערים כמו שעשינו היום ישנה ירידת מתח במחשבה של השחקנים ובקבלת ההחלטות".

"זה גם טבעי שבחום ובלחות שהיו היום אתה מנסה להוריד קצת את רמת האינטנסיביות ולשלוט בקצב המשחק. הכי חשוב שניצחנו וגם שהרגשנו כמו במשחק בית עם כל האוהדים שהיו כאן ועודדו אותנו זה היה מדהים. אנחנו צריכים את התמיכה שלהם תמיד כמו שהם תמכו בנו כאן היום, מגיע להם חיבוק גדול".

https://www.youtube.com/watch?v=wY85V-2o7T0

ערן זהבי שהתכבד בשער השני במשחק הוסיף: "קודם כל חשוב שפתחנו את הליגה עם ניצחון. הבקענו מהר, פתחנו את המשחק טוב ובמחצית השנייה הורדנו את הרגל מהגז אך זה טבעי שכאתה מוביל 0-2 כל כך מהר מתרכזים יותר בהנעת כדור. הם היו צריכים ללחוץ אותנו, הם לא עשו זאת ואנחנו הנענו את הכדור ועשינו את שלנו".

הקשר הסרבי, ניקולה מיטרוביץ שערך את הופעת הבכורה שלו במכבי ת"א אמר: "אני מאוד שמח לאחר המשחק הראשון שלי כאן. אני מתרשם מאוד מהמועדון ומהאוהדים, מרגיש נוח במכבי גם מבחינה מקצועית לאחר שלושה שבועות שאני מתאמן עם הקבוצה. זה נכון ששיחקתי עם סוזה גם בוידאוטון אך אין מה להשוות בין הקבוצות, כאן יש לנו שחקנים מוכשרים מאוד כמו יצחקי, פריצה, זהבי ובן חיים, זו קבוצה התקפית יותר".