עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב אירח היום בצהריים את מאמן הקבוצה, פאולו סוזה, לצ'אט לייב שבו לאוהדי הקבוצה ניתנה הזדמנות לשאול אותו את כל מה שמעניין אותם לקראת  פתיחת ליגת העל בכדורגל.

עמוד הפייסבוק התמלא במאות שאלות של אוהדים וסוזה ענה בסבלנות לחלק גדול מהן. כנשאל ע"י מוטי נוהיאן האם מכבי היא קרש קפיצה למועדון גדול באירופה או פרויקט ארוך טווח הוא ענה כי מבחינתו אין מועדונים גדולים אלא רק פרויקטים גדולים ושבשבילו מכבי זה הפרויקט הכי טוב שהוא יכול לקבל כרגע. ניר ווינשטיין שאל את סוזה מה הסרט הכי טוב שראה לאחרונה וקיבל תשובה שהסרט הטוב ביותר שלו זה לראות את מכבי משחקת. כשנשאל ע"י דור בהט איזה שחקן מהעולם היה רוצה להביא למכבי אמר שבשבילו השחקנים של מכבי הם הכי טובים בעולם. יהונתן דעבול שאל האם הוא מתכנן לשחק עם הרכבים שונים בליגה ובאירופה וסוזה ענה כי כל השחקנים צריכים להיות מוכנים לשחק בכל מסגרת ולהשקיע אנרגיה בכל אחת מהמסגרות. כשנשאל ע"י אלעד אמיתי על מערך המשחק המתוכנן אמר סוזה שהטקטיקה שלו היא לנצח משחקים. לשאלתו של ליאור פוטרמן שביקש לדרג בחשיבות את המפעלים השונים מול הדרבי אמר שהדרבי חשוב מאוד כי נצחונות בו עוזרים למירוץ לאליפות. לניסים לוי ששאל גם הוא שאלה על הדרבי אמר שהוא מכיר את חשיבות הדרבי כי כל אוהד מכבי שפגש דאג להזכיר לו את זה..
בסיום הצ'אט ביקש סוזה להודות לאוהדי מכבי שהשתתפו בפעילות על התמיכה שנתנו לו מרגע הגעתו לארץ ואמר כי השחקנים והוא יישמחו להמשיך ולקבל את התמיכה הזו בכל משחק בית ומשחק חוץ במהלך העונה.

לצפיה בתשובות של פאולו סוזה לשאלות נוספות כמו מדוע בחר לאמן בישראל, מה חשיבות התזונה של השחקנים וגם מה היא החיה האהובה עליו אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב