קבוצת הנוער של מכבי ת"א תצא מחר למחנה אימונים בהולנד לקראת פתיחת עונת 13/14

ההכנות של מכבי ת"א 'שחר' לקראת העונה החדשה נמצאות בעיצומן והקבוצה כבר הספיקה לערוך מספר משחקי אימון בארץ לפני יציאה למחנה אימונים בהולנד. אמש שיחקו החניכים של זיו אריה נגד קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון וגברו עליה 4-2 בעזרת שערים של דור ג'אן, סוהיל ארמלי ומקסים גרצ'קין (צמד). במשחק ההכנה הקודם שלהם גברו הצהובים בקרית שלום 0-2 על הפועל באר שבע משערים של סוהיל ארמלי ויונתן כהן, שכבשו במשותף 47 שערי ליגה אשתקד במדי קבוצת נערים א' של המועדון.

ההכנות של קבוצת הנוער יעלו הילוך מחר (חמישי) כאמור עם יציאה למחנה אימונים בן שמונה ימים בעיירה הילסקרק המרוחקת כ-30 קילומטר מאמסטרדם. גולת הכותרת של מחנה האימונים תהיה טורניר הכנה של 8 קבוצות ממדינות שונות באירופה שיחולקו לשני בתים. מכבי ת"א 'שחר' תתמודד נגד פאוק סלוניקי ושתי קבוצות ממחלקת הנוער של דן האג ההולנדית. בבית השני ישחקו קבוצת נוער מבולטון האנגלית, פ.ק סניקה הסלובקית, אלקמאר ההולנדית ואודנסה הדנית. הטורניר יתפרס על פני יומיים כאשר המשחקים יהיו בני 50 דקות ושתי הראשונות בכל בית יעפילו לחצי הגמר.

לקראת סוף מחנה האימונים תקיים מכבי ת"א 'שחר' משחק אימון נוסף נגד אקסלקסיור רוטרדאם ההולנדית. לאחר מכן יחזרו הצהובים לישראל וימשיכו בהכנות לקראת פתיחת ליגת העל לנוער ב-7.9 עם משחק ביתי נגד הפועל רעננה.

ללוח המשחקים המלא של קבוצת הנוער בעונת 13/14 לחץ כאן