קבוצת הנוער של מכבי ת"א סיימה את מחנה האימונים בהולנד עם ניצחון 0-4 על אקסלסיור ההולנדית

לאחר מחנה אימונים בהולנד שנמשך שמונה ימים וכלל טורניר הכנה ומשחק אימון נוסף חזרה קבוצת הנוער של מכבי ת"א לארץ בסוף השבוע האחרון. במשחק האימון האחרון של מכבי ת"א 'שחר' בהולנד גברו הצהובים על קבוצת אקסלסיור רוטרדאם ההולנדית 0-4 משערים של דור ג'אן, עמית פרחי, לירון שירי (מ-11 מטרים) ויונתן כהן. עוד לפני כן, בתחילת מחנה האימונים קיימה מכבי ת"א 'שחר' טורניר הכנה הבינלאומי בהולנד אותו סיימה עם שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים, אחד מהם בדו קרב כדורי עונשין מ-11 מטרים.

הטורניר כמו גם המחנה כולו התקיים בעיירה הימסקרק ליד אמסטרדם וביום שבת הקודם החלה קבוצת הנוער את השתתפותה בטורניר שנמשך על פני יומיים. הטורניר חולק לשני בתים של ארבע קבוצות ומכבי ת"א 'שחר' שובצה ביחד עם שתי קבוצות של דן האג ופאוק סלוניקי היוונית. במשחקם הראשון בטורניר נגד קבוצת אודו דאן האג 20, סיימו שחקני מכבי ת"א 'שחר' בתיקו 2-2 כאשר עומרי פרל, שחזר למועדון לאחר שנתיים השאלה כבש ומאוויס צ'יבוטה הוסיף.

המשחק השני בבית המוקדם היה נגד הקבוצה השנייה של אודו דאן האג ולמרות ששלטו במשחק והחמיצו מספר מצבים קורצים לא השכילו הצהובים לכבוש וסיימו בתיקו 0-0. החניכים של זיו אריה הגיעו למשחק האחרון נגד פאוק סלוניקי כשהם חייבים ניצחון בכדי להעפיל לחצי הגמר ולהתחרות על המקומות 1-4 בטורניר. שערים של סוהיל ארמלי ואליאל פרץ הספיקו רק לתיקו 2-2 ולהמשך הטורניר במאבקים על מקומות 5-8.

היריבה הבאה של הצהובים במשחקי המיקום הייתה בולטון האנגלית שהגיעה מהבית המקביל בו שיחקו גם קבוצות נוער של אלקמאר (הולנד), אודנסה (דנמרק) ופ.ק סניצה (סלובקיה). ההפסד הראשון של מכבי ת"א 'שחר' בטורניר, 2-1 לבולטון (אליאל פרץ) שלח את הצהובים למשחק על מקומות 7-8 נגד אודנסה הדנית. שער שני בטורניר של עומרי פרל הספיק רק לתיקו 1-1 בתום הזמן החוקי ובדו הקרב מהנקודה הלבנה ידם של הדנים הייתה על העליונה.