סגנית האלופה נערכת לעונה חדשה בליגת העל לנוער. הכירו את סגל הקבוצה

בעוד קצת פחות משבועיים ההכנות יסתיימו וקבוצת הנוער של מכבי ת"א תפתח באופן רשמי את עונת 2013/14 עם משחק ביתי נגד הפועל רעננה. ההכנות לעונה החדשה כללו מחנה אימונים בהולנד ומשחקי אימון בארץ כאשר באחרון מביניהם גברו הצהובים אתמול (שלישי) על בני יהודה בתוצאה 1-7 (ג'אן, פרל, סולליך ופרחי עם רביעייה). הסגל שעוסק כרגע בהכנות וינסה לעמוד במשימות לעונה הקרובה הוא ברובו חדש ומורכב משחקנים שנשארו מהסגל אשתקד ושחקנים שעלו מקבוצת נערים א' של המועדון. מי שיוביל את הסגל החדש הזה הוא זיו אריה שממשיך בתפקיד את עמיר תורג'מן שעבר לתפקיד הסקאוט הראשי של המועדון לאחר כארבע עונות כמאמן קבוצת הנוער.

אריה פותח את עונתו החמישית במחלקת הנוער של מכבי ת"א לאחר שלוש עונות עם קבוצת נערים ב' ועונה נוספת כמאמן נערים א' אשתקד. תחת אריה זכתה קבוצת נערים א' באליפות ליגת נערים א' ארצית דרום בפער של 19 נקודות מהמקום השני. לא פחות מ-15 שחקנים חברו למאמנם בעונה שעברה והצטרפו לסגל קבוצת הנוער בעונת 2013/14. אחד משחקנים האלה הוא גיא אביב שפתח את העונה שעברה בקבוצת נערים א' אך סיים אותה כשחקן סגל בקבוצת הנוער ואף רשם לזכותו ארבעה שערים בליגת העל לנוער.

בנוסף לאביב שכבש גם 14 שערים במדי נערים א' שאר הכובשים הבולטים אשתקד, יונתן כהן (28), סוהיל ארמלי ומתן חוזז (23 כ"א) יהיו חלק מהתקפת קבוצת הנוער בעונה הקרובה. ביחד איתם נשאר שלד קטן של 8 שחקנים מקבוצת הנוער של העונה שעברה ביניהם הקפטן דור ג'אן, השוער סהר חסון, דניאל גרץ ודור פרץ. מאוויס צ'יבוטה, חלוץ בן 17 שהגיע מקונגו בעונה שעברה והתאמן עם נערים א' וסער קלדרון ועומרי פרל שחזרו מתקופות השאלה משלימים סגל של 26 שחקנים.

נשארו מהעונה שעברה: סהר חסון, אוליבר ספרינג, שון גולדברג, שחר פיבן, דניאל גרץ, דור פרץ, דור ג'אן, עמית פרחי.

עלו מנערים א': עומרי גלזר, לי מחלב, אפי טל, עומר פריוב, עידן יוגב, שקד אזולאי, דן גלזר, אליאל פרץ, מקסים גרצ'קין, ישראל דמקה, מתן חוזז, יונתן כהן, סוהיל ארמלי, גיא אביב.

סגל קבוצת הנוער לעונת 2013/14

לוח המשחקים