הקבוצה ערכה אימון מסכם לקראת פתיחת שלב הבתים באירופה ליג מחר (20:00). המועדון השיק את צעיף אירופה הרשמי

שחקני מכבי תל אביב עלו הבוקר למגרש האימונים בקרית שלום לחזרה גנרלית לקראת המשחק הראשון בשלב הבתים של האירופה ליג. האימון נערך בסגל מלא למעט חסן אבו זייד, אחרי שהקבוצה הגיעה אמש לסיכום עם עירוני רמת השרון על השאלתו. במהלך האימון זכו השחקנים להצצה ראשונה על צעיף האירופה ליג הרשמי של המועדון שיימכר מחר בעמדות המוצרים הסמוכות לקופות 4-5 ו- 10-11 ובאמצעות דיילות המכירה שיסתובבו מחוץ לאצטדיון. מחר תצא הקבוצה לבית מלון ובשעות הערב תעשה את דרכה לעבר אצטדיון בלומפילד שצפוי להיות מלא. ניתן עדיין לרכוש כרטיסים אחרונים למשחק בקופת "לאן" דיזנגוף ובמוקד הטלפוני *8780. שימו לב, מכבי תל אביב קוראת לאוהדיה להקדים את בואם לאצטדיון כדי ליהנות מחווית המשחק ולהימנע מהעומסים הצפויים בסביבת האצטדיון.

אוהדי הקבוצה שיגיעו מחר לאצטדיון ייחשפו להפתעה שהכין המועדון בשיתוף עם ארגון האוהדים מכבי פאנאטיקס. ביציעים 7 ו-8 פרוסים אלפי פלקטים בצהוב וכחול שייצרו פסיפס מרהיב עם עליית השחקנים לכר הדשא. הכיתוב אמנם יישאר בסוד, אבל כבר עכשיו חשוב שכל אוהד ישמור על הפלקט הספציפי שלו כדי לשמור על איכות התוצאה. שניות לפני עליית השחקנים לכר הדשא הכרוז ייתן את ההוראה והאוהדים ימתחו את הפלקטים אל על. במקביל, ביציעים 10-11 יניפו תפאורה שתשלים את ההצגה ותעניק לאירופה פסיפס יוצא דופן שידליק עוד יותר את האווירה באצטדיון. בואו נצבע את אירופה בצהוב וכחול, שבכל היבשת לא יוכלו להתעלם ממה שמחכה להם באצטדיון בלומפילד.

בנושא אחר, משחק הבית מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-4 בליגת העל נקבע ליום שבת ה- 28/09 בשעה 20:00 וישודר בספורט1. פרטים בנוגע למכירת הכרטיסים למשחק יפורסמו במהלך השבוע הבא.