מכבי תל אביב ואפואל ניקוסיה קיימו את מסיבות העיתונאים שלהן לקראת ההתמודדות מחר (בלומפילד, 20:00) במסגרת השלב הראשון של האירופה ליג.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה אמר כי: " העניינים מתנהלים נכון, יש לנו הרבה אמביציה, אומץ וחיוביות לטובת האוהדים שלנו שרוצים לקבל את אותן אמוציות שהם מעבירים לנו. אנחנו שמחים לראות את השחקנים שלנו ברמה הבינלאומית ואנחנו רוצים להמשיך לעבוד חזק". כשהתבקש להתייחס ליריבה אמר: "אפואל ניקוסיה עברו שינוי, לפני שנתיים הם הגיעו לשלב גבוה בליגת האלופות, יש להם הרבה נסיון וזה יהיה משחק קשה, אך כבר אמרתי שיש לנו ביטחון ולכן נרצה לשחק כדורגל חיובי ואמיץ ובתקווה שנוכל להגשים את המטרה. לכל קבוצה יש חוזקות וחולשות אבל אנחנו רוצים להמשיך להשתפר בלי קשר ליריבה. המטרה שלנו היא הליגה אבל במנטליות של מכבי יש רצון לנצח כל משחק, אנחנו חיוביים כדי לתת משחק טוב".

קפטן הקבוצה שרן ייני הוסיף כי: " אנחנו משחקים הרבה שנים ביחד, אנחנו מסתגלים לדרישות של פאולו ומגיעים מוכנים למשחק. בתור ספורטאים אנחנו מתחרים ורוצים לנצח בכל משחק, אנחנו לא חושבים על העפלה כי אנחנו מתרכזים רק במשחק הזה". לגבי היריבה אמר "אפואל קבוצה מצוינת ויש לנו כבוד להישגים שלהם, אבל אנחנו קבוצה טובה וביתית ולכן לא יהיה להם קל".

האורחת מקפריסין ארחה אימון מסכם בבלומפילד ולפניו קיימה אף היא מסיבת עיתונאים. מאמן הקבוצה פאולו סרג'יו אמר: "יש לנו קבוצה חדשה ולוקח לנו זמן כדי להגיע לרמה גבוהה. יש אצלנו מקום לשיפור ואני בטוח שנעשה זאת, אני מאמין בשחקנים שלי ומקווה שניתן לכולם גאווה בסוף המשחק. לגבי היריבה אמר "מכבי היא קבוצה טובה ומוכשרת, עושים פה עבודה טובה והם הראו משחקים איכותיים העונה, הם קבוצה זריזה וטכנית אז נצטרך להמשיך להשתפר כדי להגיע לתוצאה אותה נרצה".

שחקן אפואל חרלמבידיס הוסיף: " יש לנו קבוצה חדשה אבל לא נפסיק לנסות להשתפר. מחר זה משחק ארופאי ויש לו חשיבות היסטורית בשבילנו כי זו פעם ראשונה בה נשחק באירופה ליג. מכבי קבוצה טובה שמשחקת התקפי, אבל אנחנו נרצה לנצח".