הקשר התייחס לעובדה שהצהובים לא ניצחו בקרית אליעזר בתשע העונות האחרונות: "אין לנו מחסום פסיכולוגי"

אחרי אתנחתא בת שלושה שבועות לרגל משחקי הנבחרת ויום הכיפורים, מכבי תל אביב חוזרת מחר לליגה המקומית. הקבוצה תתארח בקרית אליעזר (21:00) אצל מכבי חיפה, אחרי שלא ניצחה בכרמל מאז מאי 2004. "לא משנה לנו מה היה בעבר, המטרה של מועדון כמו מכבי תל אביב והמנטאליות של המועדון שלנו היא לנצח כל משחק" אמר מאמן הקבוצה  פאולו סוזה לקראת ההתמודדות. "יש לנו הרבה כבוד ליריבות שלנו, בייחוד למכבי חיפה שהיה לה חוסר מזל במשחק האחרון באירופה, ואנחנו צופים משחק קשה.  ממש לא משפיע עלינו אם הפער מחיפה יהיה שש נקודות או שלוש, זה אותו דבר עבורינו, המנטאליות שלנו היא לנצח". בנוגע לפציעות של מאנה וטל בן חיים במשחק מול אפואל ניקוסיה הוסיף המאמן: "עד כה, יש לנו שני פצועים ריף (פרץ) ומאנה, כל השאר כשירים ומוכנים להציג את המשחק הכי טוב שלהם. מבחינה מנטאלית, אנחנו תמיד מכוונים לניצחון בכל משחק".

מהראן ראדי התייחס להתמודדות מחר ולעובדה שהצהובים לא זוכרים את הניצחון האחרון בקרית אליעזר: "אני לא חושב שיש לנו מחסום פסיכולוגי בקרית אליעזר, גם בשנה שעברה היתה התמודדות שקולה. אני לא חושב שמשהו שם מפריע לנו, זה חלק מהמשחק ואנחנו מנסים לשמור ולהשתפר מהטעויות שלנו. מנטאלית הפער יכול להעניק לנו פוש להמשך, אבל גם בשנה שעברה אחרי ארבעה ניצחונות הפסדנו בבאר שבע והתחילו דיבורים, אז זה לא אומר כלום לגבי המשך העונה. לא שמעתי דיבורים בחדר ההלבשה על זה שהקבוצה לא ניצחה בחיפה, אנחנו מסתכלים על זה כמו על כל משחק אחר, אנחנו רוצים לצבור נקודות וזה מה שחשוב לנו, לא הסטטיסטיקות".

כ-1,500 צהובים צפויים ללוות את מכבי תל אביב לאחד המשחקים האחרונים של הקבוצה בקרית אליעזר לפני המעבר לאצטדיון החדש. רכבת ישראל נעתרה לבקשת המועדון ותעמיד רכבת שתצא בשעה 23:30 מתחנת בת גלים הסמוכה לאצטדיון ותגיע בתוך פחות משעה לתל אביב, עם עצירות בנתניה ובהרצליה. שימו לב, אוהדי מכבי תל אביב יאכלסו את יציעים 6-8 בלבד. אוהדי הקבוצה שירכשו כרטיסים ליציעים של מכבי חיפה יוצאו מהאצטדיון ולא יקבלו את כספם חזרה. אכיפה מוגברת תהיה ביציעים 9-10 וביציע 5 ב'.