סגנית האלופה גברה 1-3 על מכבי חיפה ורשמה תואר ראשון העונה במשחק הסופר קאפ שנערך באצטדיון ר"ג

שבוע לפני פתיחת הליגה לנוער ובמכבי תל אביב יש כבר סיבה לגאווה עם גביע ראשון למחלקה הצעירה של המועדון. קבוצת הנוער, תחת הדרכתו של זיו אריה, רשמה תואר ראשון העונה אחרי שגברה על הדאבליסטית מכבי חיפה בתוצאה 1-3 במשחק הסופר קאפ. כידוע, משחק הסופר קאפ מפגיש בין האלופה למחזיקת הגביע, אך בהיעדר יריבה היתה זאת מכבי תל אביב שהוזמנה למעמד כסגנית האלופה בעונה החולפת. המשחק נערך באצטדיון הלאומי ברמת גן לעיני כ- 200 צופים, מרביתם אוהדי מכבי תל אביב שהגיעו לתמוך בדור העתיד של המועדון. פנדל מוצלח של דניאל גרץ וצמד של הקפטן דור ג'אן זיכו את האחרון לעמוד על בימת הכבוד ולקבל את הגביע ממנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר. ביום שלישי תצא הליגה לנוער לדרך, כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל רעננה במגרש המרכזי במתחם קרית שלום.

אחרי דקות ראשונות של גישושים הצהובים הגיעו להזדמנות ראשונה במשחק בדקה ה-13 ודור ג'אן תרגם זאת לשער יתרון. חלוץ הצהובים קיבל את הכדור ברחבה עם הגב לשער, הסתובב על המגן ובעט כדור חזק שנעצר רק ברשת של הדאבליסטית. מהעבר השני היה זה שובל גוזלן שסחב את התקפת חיפה כמעט לבדו ונבלם פעמיים אחרי הזדמנות קורצת. בתום ארבעים וחמש דקות ראשונות הצהובים יורדו להפסקה ביתרון מינימאלי. 4 דקות מפתיחת המחצית השנייה, כדור עומק מוצלח לעברו של עומרי פרל הסתיים בהכשלה של הקשר ברחבה ופנדל מוצלח לזכות הצהובים. דניאל גרץ תרגם את ההזדמנות כדי להכפיל את היתרון. הצהובים היו דומיננטים יותר לאורך מרבית שלבי המשחק, אך בדקה ה-66 נותרו בעשרה שחקנים אחרי עבירה של שחר פיבן, 7 דקות בלבד מרגע שנכנס כמחליף.

גם החיסרון המספרי לא שינה את יחסי הכוחות ובדקה ה-77 הקפטן של הצהובים כבש את השלישי לזכות מכבי תל אביב והשני האישי שלו. מסירת עומק מוצלחת של אליאל פרץ מצאה את דור ג'אן לא מכוסה ברחבה והאחרון נעץ את המסמר השלישי ברשת של מכבי חיפה. עמוק בתוספת הזמן חלוץ הירוקים שובל גוזלן הצליח רק לצמק את התוצאה, אבל זה כבר לא שינה דבר. מכבי תל אביב 'שחר' רושמת תואר ראשון לעונת 2013/14 אחרי ניצחון משכנע על הדאבליסטית מהעונה החולפת מכבי חיפה.

ללוח המשחקים של קבוצת הנוער לחצו כאן