מכבי תל אביב מציעה לאוהדיה מגוון חבילות למשחק החוץ הקרוב באירופה ליג מול בורדו הצרפתית

אחרי שעשתה את טבילת האש הראשונה בשלב הבתים של האירופה ליג מכבי תל אביב תצא ביום שלישי הבא לצרפת כדי להתארח אצל בורדו. לקראת הטיסה המועדון חכר מטוס שייצא ישירות מתל אביב לבורדו ביום שלישי ה- 01/10 ויחזור לישראל ביום שישי ה- 04/10. חשוב לציין כי אין טיסות ישירות מישראל לבורדו והטיסה היא טיסה ייעודית שנחכרה במיוחד על ידי המועדון. כתוצאה מכך, המועדון מציע לאוהדיו להצטרף לטיסה עם השחקנים בצירוף כרטיס למשחק ולצד מספר חבילות נוספות שכוללות לינה של שלושה לילות בעיר בורדו. בנוסף, ניתן לרכוש כרטיס בודד למשחק. שימו לב, מספר החבילות והמקומות מוגבל.

פרטי הטיסה

הלוך: יום שלישי 1 אוקטובר המראה 07:30, נחיתה בבורדו 10:20

חזור: יום שישי 4 אוקטובר המראה 12:00, נחיתה בארץ 16:45

חבילת טיסה + כרטיס למשחק

מחיר: 699$

אוהדים שאינם מעוניינים במלונות המוצעים יכולים לרכוש חבילה של כרטיס טיסה לבורדו במטוס עם כל שחקני הסגל והצוות המקצועי וכרטיס בודד ליציע של אוהדי מכבי תל אביב. ניתן לשדרג את הכרטיס, בתוספת של 20 יורו, לקטגוריה 1 הנמצאת במקום מרכזי באצטדיון.

חבילת טיסה + מלון 3 כוכבים + כרטיס למשחק

מחיר: 849$

אירוח לשלושה לילות במלון APPARTCITY BORDEAUX MERIGNAC, או מלון דומה ברמתו, על בסיס לינה וארוחת בוקר לאדם בחדר זוגי.

חבילת טיסה + מלון 4 כוכבים + כרטיס למשחק

מחיר: 999$

אירוח לשלושה לילות במלון MERCURE CHATEAU CHARTRO, או מלון דומה ברמתו, על בסיס לינה וארוחת בוקר לאדם בחדר זוגי.

*כל הכרטיסים המוצעים בחבילות הם כרטיסים ליציע האורחת, יציע אוהדי מכבי תל אביב שנמצא בפינת המגרש, סמוך לדגל הקרן. אוהדים שמעוניינים לשדרג את מקום הישיבה שלהם יכולים לרכוש כרטיס לקטגוריה 1, הנמצאת במקום מרכזי באצטדיון, בתוספת של 20 יורו.

כרטיסים בודדים

ניתן יהיה לרכוש כרטיס בודד למשחק במכירה מוקדמת וביום המשחק עצמו בקופה ייעודית באצטדיון של בורדו. מחיר כרטיס ליציע של אוהדי מכבי תל אביב הוא 10 יורו, כאשר ניתן לרכוש כרטיס גם לקטגוריה 1 במחיר של 30 יורו. פרטים נוספים יפורסמו מחר.

לפרטים נוספים ורכישה של חבילות טיסה + כרטיס, או טיסה + מלון + כרטיס, ניתן ליצור קשר עם חברת BTC בטלפון: 03-7960384, בסלולארי 050-8898396 או במייל Kerenb@btc.co.il. מספר המקומות מוגבל.

*מימוש החבילה מותנה באישור סופי של רשויות התעופה וגורמי הביטחון בישראל ובצרפת לתפעול המטוס החכור.