למרות שבוע שמח שעבר על הצהובים בלם הקבוצה מבהיר כי נשארה עוד הרבה עבודה: "כרגע מתרכזים אך ורק בקרית שמונה"

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה ויומיים לפני המשחק הביתי נגד עירוני קרית שמונה ערכה מכבי ת"א את מסיבת העיתונאים השבועית לפני אימון הערב בקרית שלום. השאלות התייחסו מטבע הדברים לניצחון בחיפה אך הבלם קרלוס גארסיה דאג להבהיר היכן הפוקוס של השחקנים לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה: "אני כבר שכחתי את המשחק בחיפה, החל מיום שלישי בבוקר אני חושב על המשחק נגד קרית שמונה. האוהדים מטבע הדברים עדיין מאוד שמחים אך אנחנו צריכים להיות מרוכזים רק במשחק הבא. אנחנו כן יכולים לשאוב ביטחון מהניצחון ולדעת שהדרך שלנו הייתה טובה אך למקד את תשומת הלב במשחק הבא".

http://www.youtube.com/watch?v=n-cr47gvz0Y

מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה דיבר גם הוא על ההכנות למשחק בשבת והחמיא ליריבה של הצהובים: "כל השחקנים כשירים, לכולם יש את ההזדמנות לשחק, לתת הופעה טובה ולעשות תוצאה טובה. לשחקזה קרוב לוודאי המשחק הכי קשה שהיה לנו עד כה העונה, הם קבוצה טובה מאוד. אני מכיר אותם, זו העבודה שלי אך עם כל הכבוד אליהם הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו נתרכז בעצמנו, במשחק שלנו". סוזה המשיך ודיבר גם על מה שהוא מצפה לראות משחקניו מדי שבוע: "המנטליות שאנחנו רוצים לראות מהשחקנים היא להתאמן טוב, להעביר את זה למגרש וכמובן לחפש את התוצאה שאנחנו רוצים תוך כדי מתן כבוד ליריבות שלנו".

בלם מכבי ת"א, קרלוס גארסיה התייחס גם להמשך העונה בליגה: "אני זוכר שגם בעונה שעברה שאלו אותי בסביבות המחזור ה-20 אם אנחנו יכולים לקחת אליפות וגם העונה אני שומע שאלות כאלה. אני לא מכיר אף קבוצה בעולם שלקחה אליפות עם 9 נקודות ולכן אנחנו צריכים להתרכז ולחשוב רק על קרית שמונה".