מאמן מכבי ת"א דיבר על הגרלת האירופה וגם על המשחק נגד בני יהודה: "זו קבוצה שתמיד תיצור קשיים"

לאחר שאתמול בצהריים הוגרלה עם בורדו, אפואל ניקוסיה ואיינטרכט פרנקפורט בשלב הבתים של האירופה ליג, קיימה מכבי ת"א לאחר מכן אימון ערב בקרית שלום. לפני תחילת האימון התפנו המאמן פאולו סוזה, הבלם קרלוס גארסיה והקשר גל אלברמן לדבר על ההגרלה ועל המשחק מחר נגד בני יהודה במסגרת המחזור השני של ליגת העל. לסוזה זהו מפגש ראשון עם בני יהודה אך הוא יודע שבעונה שעברה לצהובים לא היה קל נגד הקבוצה משכונת התקווה: "זה משחק קשה, האוהדים והקבוצה חוו זאת בעונה שעברה. זו קבוצה שתמיד מגיעה מאורגנת ותמיד יוצרת קשיים לקבוצה שמתמודדת נגדה. התכוננו טוב במהלך השבוע כמו שמכבי צריכה להתכונן לכל משחק, אנחנו חושבים רק על ניצחון ולשם כך אנו צריכים לעבוד קשה במשך כל דקות המשחק".

קרלוס גארסיה כבר הספיק להכיר את בני יהודה ולחוות כמה מפגשים מרתקים נגדם אשתקד וגם הוא בטוח כי משימה קשה עומדת בפני קבוצתו: "כולם זוכרים מה היה נגד בני יהודה בעונה שעברה, אני חושב שהכול קרה לנו נגדם בעונה שעברה, השער של מושיקו בדקה ה-99, חזרה מפיגור 2-0 לשוויון וגם הפסדנו נגדם בבית. הם הקבוצה שהיה לנו הכי קשה מולה ולכן אנחנו מגיעים עכשיו מרוכזים כי אנחנו יודעים שהמשחקים נגדם הם תמיד קשים".

http://www.youtube.com/watch?v=oX-CkoQXAI4

על הגרלת שלב הבתים באירופה ליג שזימנה לצהובים בית עם בורדו, אפואל ניקוסיה ואיינטרכט פרנקפורט אמר קרלוס: "אלו שלוש קבוצות טובות, אך היה יכול להיות יותר גרוע. אני מאמין באפשרות שלנו להתחרות איתן ולנסות להגיע לשלב הבא. זה טוב לפתוח במשחק בית עם כל האוהדים שלנו ואני מקווה שנוכל לנצל זאת ולהתחיל את שלב הבתים בצורה טובה".

סוזה בירך את הקבוצה הישראלית השנייה בשלב הבתים וגם המשיך את דבריו של קרלוס על ההגרלה של הצהובים: "קודם כל אני רוצה לברך גם את מכבי חיפה על ההישגים שלהם באירופה, אני מקווה שהם יצליחו בזירה האירופית, כמו גם אנחנו וכך הכדורגל הישראלי יוכל לגדול. לגבי ההגרלה שלנו, היא לא הייתה קלה אך הגרלות קלות זה דבר שכמעט ואי אפשר למצוא בשלבים כאלה. הכי חשוב שנגיע למשחקים עם הרבה אמביציה ואומץ ונספק כדורגל חיובי. יש לנו הזדמנות להתחיל טוב עם משחק בית במיוחד כאשר הרבה אוהדים שלנו לצידנו, מאמינים בנו מההתחלה עד הסוף".

גם גל אלברמן סיפק את תחושותיו על ההגרלה של קבוצתו: "מדובר בהגרלה לא קלה אך ברגע שמעפילים לשלב הבתים אין הגרלות נוחות. אני מקווה שנגיע לתחילת המשחקים באירופה במומנטום חיובי ונוכל להציג את היכולת הטובה שלנו. כמובן שהקהל זה דבר חיוני עבורנו, אני בטוח שברגע שהם יתנו לנו את הדחיפה שהם רגילים לתת לנו זה יאפשר לנו לצמצם את פערי האיכות מהקבוצות האחרות".