שחקני מכבי ת"א בלטו בניצחון 2-7 על אזרבייג'אן הצעירה. ברק לוי פתח בשער

קשר מכבי ת"א דור מיכה וחלוץ הצהובים, מואנס דאבור כבשו צמד כל אחד וברק לוי השלים 90 דקות בניצחון המשכנע של נבחרת ישראל הצעירה, 2-7 על אזרבייג'אן. המשחק שפתח את מוקדמות אליפות אירופה עבור ישראל החל בצורה חזקה עם שני שערים מהירים בארבע הדקות הראשונות. מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה ועוזריו נאצ'ו טורניו וויקטור סאנצ'ז הגיעו לאצטדיון בנתניה וראו את דאבור כובש מקרוב  בדקה ה-2 ומיד לאחר מכן גורם לכדור עונשין מ-11 מטרים אותו תירגם דור מיכה לשער בכורה במדי הנבחרת הצעירה. 

 דאבור השלים צמד בפתיחת המחצית השנייה שהעלה את מאזנו בצעירה לשישה שערים ודור מיכה השלים את הצמד שלו בדקה ה-65 כאשר העלה את ישראל ליתרון 1-4. התרומה של נציגי מכבי ת"א המשיכה לבוא לידי ביטוי גם בשער החמישי של הנבחרת. כדור עומק של מיכה הגיע לדאבור שהשאיר את חלוץ עירוני ק"ש, אופיר מזרחי לגלגל אל השער החשוף. מזרחי חיקה את דאבור ומיכה עם צמד משלו ואקס מכבי ת"א, דיא סבע שנכנס כמחליף במקום דאבור חתם את התוצאה הסופית בתוספת הזמן.

שוער מכבי ת"א, ברק לוי השלים 90 דקות בהופעתו הרשמית הראשונה במדי נחברת ישראל הצעירה לאחר 2 הופעות במשחקי ידידות. דור מיכה השלים גם 90 דקות מוצלחות במשחק רשמי ראשון במדי הכחול לבן לאחר 8 הופעות במשחקי ידידות. דאבור ציין את ההופעה ה-15 שלו בסך הכול במדי הנבחרת הצעירה עם 75 דקות וצמד שני במדים הלאומיים. במשחק השני של נבחרת ישראל הצעירה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה יתארחו החניכים של מיכאל ניס אצל נבחרת פורטוגל הצעירה ב-10.10.

*התמונות באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל