מאמן הצהובים האמין שהשער של פריצה עשה צדק במשחק אמש והוסיף: "זה הלך קשה אבל לא הפסקנו להאמין"

לאחר שני שערים מוקדמים במחזור הראשון בעכו הצהובים ההכרעה אמש נגד בני יהודה נדחתה לתוספת הזמן. המשחק הביתי הראשון של הצהובים בליגת העל לעונת 13/14 התאפיין בהזדמנויות טובות של הצהובים שהוחמצו כולל שתי בעיטות לקורה ואחת למשקוף. אחרי שהשעון כבר השלים 90 דקות נגח ראדה פריצה את השער היחיד במשחק ששימח כ-12 אלף צהובים ביציעים וגם את פאולו סוזה שאמר בסיום: "אני חושב שהגיע לנו לנצח, שלטנו במשחק למרות שלא היה קל.  שיחקנו מול קבוצה מאורגנת אבל האמנו ולכן מגיע לנו הניצחון והשחקנים בהחלט ראויים לניצחון הזה".  

"אהבתי לראות את הגישה המנטלית של השחקנים, זה מה שאני מחפש בקבוצה שלי. הייתה לנו שליטה במשחק לאורך תשעים הדקות, זה הלך מאוד קשה אבל לא הפסקנו להאמין גם אחרי כל המצבים אליהם הגענו. סוזה התייחס גם לשחקנים שנכנסו כמחליפים: "אני מאוד שמח בשביל השחקנים שעלו מהספסל ויצרו מצבים בדקות ששיחקו. אני לא רוצה לדבר על שחקנים ספציפיים כי בשבילי כולם שווים, יש לי מודל בו אני מאמין ואותו אני מלמד את השחקנים".

ערן זהבי שמצא את הקורה לקראת הסיום אמר: "זה היה ניצחון מתוק, הקבוצה הטובה ביותר ניצחה. הגענו להמון מצבים ושלטנו במשחק כך שהתוצאה מוצדקת. היינו עדיפים אבל גם לבני יהודה יש שחקנים עם יכולות ובסופו של דבר ניצחנו כי כשמשחקים טוב כקבוצה זה קל יותר. התוצאה של מכבי חיפה לא השפיעה עלינו כי אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ומנסים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".