קשר מכבי ת"א העניק ראיון בלעדי לכבוד פתיחת העונה החדשה. הכתבה המלאה תפורסם בתוכניית המשחק נגד בני יהודה

"אנחנו כבר לא יכולים לחכות למשחק הבית הראשון בליגה נגד בני יהודה". קשר מכבי ת"א, גל אלברמן התייחס בראיון מיוחד לרגל פתיחת העונה שיפורסם בתוכניית המשחק נגד בני יהודה על ההתרגשות לקראת המשחק היום וגם לקראת עונה חדשה: "העונה שעברה הייתה מדהימה אך עכשיו כולנו ביחד חייבים לאגור כוחות מחודשים בכדי שנוכל לצבור חוויות חדשות. ההיסטוריה של המועדון הזה ממשיכה להיכתב כל הזמן ואני מקווה שבתקופה שלנו ביחד נמשיך לכתוב פרקים חדשים וטובים יותר".

אלברמן שפותח את עונתו הרביעית במועדון הוסיף והדגיש בראיון כי הרעב שלו ושל הקבוצה רק הולך וגדל: "מעל הכול הדבר הכי חשוב מבחינתנו זה להמשיך את הקו של ההתקדמות שהחל בעונה שעברה. כמובן שצריך לזכור שיש תחרות ויש יריבות בדרך, אך אנחנו מתרכזים בעצמנו ומסתכלים קדימה במטרה ליצור עבור המועדון עתיד טוב כמה שניתן".

אלברמן התייחס גם לתחושות האישיות שלו בתוך הקבוצה, החוויה האירופית של הצהובים ולעונה המאתגרת בליגת העל שכבר יצאה לדרך. הכתבה המלאה תפורסם כאמור בתוכנייה שתצא למשחק היום נגד בני יהודה (בלומפילד, 21:00). ראיון ראשון עם חואן פאבלו, פוסטר של לוח המשחקים המלא של מכבי ת"א בליגת העל ואפשרות לרכוש כדור רשמי בחצי מחיר הם חלק מהדברים הנוספים שיחכו לכם בתוכנייה שמחירה יהיה חמישה שקלים בלבד. חפשו את דיילות המכירה באצטדיון.

ארגון "אחים לסמל" יפעיל במשחק עמדות התרמה לנזקקים עבור ראש השנה בשערים 11, 13, 2  ו-8. כל הפרטים בעמוד הפייסבוק של הארגון