קבוצות הנערים של מחלקת הנוער סיימו את השבת השנייה של העונה עם שלוש ניצחונות ותוצאת תיקו אחת

קבוצות הנערים של מכבי ת"א המשיכו בפתיחת העונה הטובה שלהן עם שבת נקייה בהפסדים במחזור השני של הליגה. נערים א' יצאו למשחק חוץ באשדוד במסגרת המחזור השני של ליגת נערים א' על וחזרו עם 5-0 מרשים. עומרי הרמתי ורוי רונן כבשו צמד כל אחד ורז יצחק השלים את התוצאה היפה של הצהובים שרשמו ניצחון שני בשני המחזורים הראשונים של העונה. בשבת הקרובה יארחו חניכיו של אליעזר בן אהרון את הפועל חיפה במסגרת המחזור השלישי.

נערים ב' רשמו גם הם ניצחון שני ברציפות וכבשו גם שביעייה שנייה ברציפות עם 1-7 ביתי על מכבי עמק חפר. איתמר שבירו ושי גולן כבשו צמד כל אחד, עומר לקאו, אור דסה ושער עצמי השלימו את מכסת השערים עבור חניכיו של ארז בלפר. נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד', המשחקים בליגת נערים ג' מרכז סיימו בתיקו 2-2 (צמד לאלמוג אילון) נגד בני יהודה בעוד נערים ג'2 גברו על הפועל כפר סבא 1-10 במסגרת המחזור השני של ליגת נערים ג' שרון. קבוצות הנערים של מכבי תל אביב ימשיכו את משחקיהן בשבת הבאה בעוד ליגות הנערים עם עשר קבוצות נוספות ממחלקת הנוער הצהובה יחלו את משחקיהן ב-12.10.

מצטייני מחלקת הנוער שהגישו את כדור המשחק לשופט בבלומפילד אמש במפגש בין מכבי ת"א לעירוני קרית שמונה היו שניים מקבוצות הנערים ואחד המייצג את קבוצות הילדים. דן גרוס מנערים ג', אלון פירדמן מנערים ג'2 ועידו שחר מקבוצת ילדים ב' דרום הם אלה שנבחרו למצטייני השבוע שעבר במחלקת הנוער.