שבת של ניצחונות במחלקת הנוער כאשר כל ארבעת קבוצות הנערים גברו על יריבותיהן

בזמן שקבוצת הנוער בפגרה עקב כך שארבעה שחקנים שוהים במחנה אימונים של נבחרת הנוער, קבוצות הנערים של מכבי ת"א יצגו את המחלקה בשבת המשחקים הזו. נערים א' המשיכו את פתיחת העונה הטובה שלהם בליגת נערים א' על עם ניצחון שלישי משלושה משחקים כאשר גברו 1-3 על הפועל חיפה בקרית שלום. רז יצחק ורוי רונן צברו שער שלישי לעונת 13/14 כאשר אילון ירושלמי השלים עם שער בכורה העונה במדי מכבי תל אביב 'עודד'.

גם קבוצת נערים ב' של המחלקה, מכבי תל אביב 'אלי פוקס', השלימה היום מאזן מושלם של 9 נקודות אפשריות משלושת משחקיה העונה. החניכים של ארז בלפר יצאו למשחק חוץ נגד סקציה נס ציונה וחזרו עם ניצחון 12-0. עומר לקאו עם חמישייה, עופרי משטא וגיא שטח עם צמד כל אחד ושי גולן, עמית כהן ומתן כהן כבשו את השערים לנערי ב'. ניצחונות חוץ היו גם לשתי קבוצות נערים ג' של מכבי תל אביב. נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' השיגה ניצחון ראשון העונה לאחר שתי תוצאות תיקו כאשר גברה על גדנ"ע ת"א 6-1 משלושער של אלמוג אילון ושערים של אדג'י הרפורד, ניל גולדברג ובן אילת.

נערים ג'2 המשחקים בליגת נערים ג' שרון החל מהעונה יצאו למשחק חוץ אצל הפועל רמת השרון וגם הם הצליחו לשמור על מאזן מושלם משלושה משחקים. החניכים של חיים סיטון ניצחו 2-1 משערים של טל שגב וג'יג'י דרסיליה למרות ששיחקו בחלק מהמשחק בעשרה שחקנים. בשבת הבאה (12.10) יצטרפו למעגל המשחקים גם עשר קבוצות הילדים של מכבי תל אביב שיחלו את העונה שלהן בליגות הילדים השונות.