שער בודד של רוי רונן הכריע את הדרבי הראשון העונה בליגת נערים א' על לטובת הצהובים

אחרי פתיחה מושלמת עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים אירחו היום נערי א' (שנתון 97) של מכבי תל אביב את הפועל לדרבי הראשון העונה בליגת נערים א' על. השער היחיד במשחק הגיע בדיוק באמצע המחצית הראשונה כאשר רוי רונן מצא את הרשת עם שערו הרביעי העונה במדי מכבי תל אביב 'עודד'. מכסת השערים הכוללת של רונן (שנתון 98) העונה עלתה ל-6 לאחר שער הניצחון בדרבי כאשר לזכותו שני שערים נוספים במדי קבוצת נערים ב' של המועדון.

בניגוד לחניכיו של אליעזר בן אהרון, האורחים הגיעו למשחק עם שלוש נקודות בלבד משלושת המחזורים הראשונים. למרות זאת הם לא ויתרו על המשחק וניסו להשוות אך שחקני מכבי תל אביב 'עודד' שמרו על רשת נקייה והשלימו ניצחון רביעי ברציפות מתחילת העונה. המשחק הבא של נערי א' הצהובים בליגה ייערך ב-2.11 נגד הפועל כפר סבא כאשר ליגת נערים א' יוצאת לפגרה של שבועיים ללא משחקים.

שחקני קבוצת נערים ב' של המועדון, מכבי תל אביב 'אלי פוקס', השלימו גם הם 12 נקודות אפשריות בתום ארבעה מחזורים לאחר שגברו 0-6 על בית"ר תל אביב בקרית שלום. עומר לקאו כבש שלושער ועלה למאזן מצוין של עשרה שערים בארבעה משחקים, איתמר שבירו כבש את השלישי שלו העונה ואילון אלמוג ואלעד שחף השלימו את מכסת השערים במשחק עם שערי הבכורה שלהם בקבוצת נערים ב'.

נערים ג'2, הקבוצה היחידה של מחלקת הנוער ששיחקה בגביע השלימה שבת של ניצחונות עבור קבוצות הנערים. היריבה בסיבוב הראשון של גביע המדינה לנערים ג' הייתה בית"ר ר"ג ונערי ג'2 של מכבי תל אביב ניצחו 0-8 והמשיכו לשלב הבא. גם בקבוצות הילדים של המחלקה נרשמה שבת מוצלחת במחזור שפתח את עונת 13/14 בליגות הילדים. ניצחונות היו לילדים א' דרום (0-3 על עירוני מודיעין), ילדים א' צפון (0-4 על הפועל הוד השרון) וילדים ב' דרום (1-7 על גדנ"ע ת"א) כאשר ילדים ב' צפון סיימו בתיקו 1-1 עם הפועל חיפה.