נערים ב' שמרה על מאזנה המושלם בתום חמישה מחזורים. נערים ג' הפכו פיגור לניצחון ביתי

אחרי הדרבי בשבוע החולף זכו שחקני קבוצת נערים א' לשבת של מנוחה כשהם ניצבים במקום הראשון עם ארבעה ניצחונות בארבעה מחזורים. נערים א' יזכו לשבת חופשית נוספת לפני שיחזרו בעוד שבועיים למשחק חוץ בכפר סבא מול הפועל המקומית. גם מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שמשחקת בליגת נערים ב' מרכז שמרה השבת על מאזן מושלם עם ניצחון 13-0 בבאר שבע על בית"ר המקומית. רוי רונן שכבש לזכות נערים א' בשבוע שעבר סיים את המשחק עם רביעייה לזכות נערים ב', כאשר איתמר שבירו הוסיף עוד שלושער. גיא שטח, שי גולן, רון גבאי, סלאמה עבד אל סלאם, עמית כהן ושער עצמי של יוגב אנקורי השלימו את התוצאה. בתום חמישה משחקים נערים ב' אוחזים במאזן מושלם עם 15 נקודות.

נערים ג' שמרה על מרחק שתי הנקודות מהפסגה אחרי 2-4 ביתי על הפועל באר שבע. בתום ארבעה מחזורים היא ממוקמת שביעית עם 8 נקודות, אחרי שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. אדג'י הפורד ואילון אלמוג כבשו צמד כל אחד במשחק והפכו פיגור מוקדם של 1-2 לניצחון. ילדים א' רשמו את ההפסד היחיד השבת אחרי 0-1 להפועל תל אביב בוולפסון במחזור השני של העונה. ילדים ב' גברו 0-2 על רמת השרון בקרית שלום ואחרי שני מחזורים הם במקום השלישי עם שש נקודות.

בשבת הקרובה ייארחו נערים ב' את מ.ס. אשדוד בקרית שלום, אחרי שהאחרונה איבדה נקודות לראשונה העונה במחזור האחרון. מיד אחר כך יעלו מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד להתמודדות נוספת, הפעם בליגת ילדים א'. נערים ג' ייצאו לבקעת אונו כדי להתארח אצל הפועל קרית אונו ובדיוק כמו ילדים ב' שיגיעו למגרש בקרית אונו מאוחר יותר כדי לספק הצגה שניה להתמודדות. אחרונה חביבה היא קבוצת ילדים ג' שתארח בשעות הבוקר בקרית שלום את סקציה נס ציונה.