מאמן הקבוצה ביקש להקדיש את הניצחון אמש לקהל: "זאת ההזדמנות להודות להם גם על ההופעה בפרנקפורט"

שתי קבוצות בלבד שלא הפסידו העונה עלו אמש על כר הדשא, בסיום המשחק נותרה מכבי תל אביב לבדה עם אפס בעמודת ההפסדים העונה. מאמן הקבוצה פאולו סוזה סיכם את המשחק וביקש להעביר מסר לאוהדים: "נכבשו הערב שערים נפלאים וזה בדיוק מה שאנחנו מצפים. אנחנו רוצים להעביר את הרגשות לקהל שלנו והערב העברנו הרבה מאד רגשות חיוביים. אני רוצה לברך את האוהדים שלנו, לא רק על היום אלא גם עבור מה שהיה בפרנקפורט. לא היתה לי ההזדמנות להודות להם ולכן אני אודה להם עכשיו. עבור אלו שהיו בפרנקפורט בשבילנו, עבור אלו שחיכו לנו בשדה התעופה עם המון גאווה והם אלו שמעניקים לי ולעוזרים שלי הרבה מאד מוטיבציה".

http://www.youtube.com/watch?v=4HnLwjD-MS4&feature=youtu.be

המאמן גם התייחס לשאלה שחזרה על העצמה בקרב העיתונאים, 'מי יעצור את מכבי תל אביב?': "כל הקבוצות בליגה יכולות לעצור את מכבי, זה לא שאנחנו משחקים מול אף אחד, אנחנו משחקים נגד קבוצה שתמיד תרצה לנצח ואם לא נתכונן כראוי אני בטוח שיהיו לנו בעיות". בנוגע לשער היחיד שהקבוצה ספגה, הראשון שלה העונה, הוסיף המאמן: "זה היה חוסר מזל עם טיבי, מה שחשוב לנו ומה שאנחנו רוצים ליישם הוא לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ולנצח כל משחק".

ערן זהבי שכבש הערב צמד וטיפס לפסגת טבלת מלך השערים של הליגה עם חמישה שערים אמר בסיום: "קודם כל אנחנו בתקופה טובה, אבל צריך להסתכל קדימה ויש לנו הרבה מה להשתפר. אני לא חושב שזאת היתה הופעה רק שלי, כל הקבוצה שיחקה משחק מצוין, עזרנו אחד לשני, עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות וזה שהבקעתי שני שערים זה באמת כיף אבל צריך לפרגן לכולם ונקווה להמשיך בדרך הזאת. עם צבירת הנקודות הזאת, הכל תלוי בנו. מצפה לנו משחק מאד קשה בבאר שבע ונתכונן אליו בהתאם. יש לנו שבוע ארוך להתכונן אליו וננסה לעשות שם את המקסימום. כמובן שאנחנו באים לנצח את המשחק, אנחנו לא באים בפחד לבאר שבע, באים לשחק את הכדורגל שלנו וננסה לנצח".

ניקולה מיטרוביץ' שכבש שער בכורה בישראל ועשה זאת עם הרבה סטייל אמר בסיום: "טוב לכבוש, קודם כל בגלל שהקבוצה ניצחה וגם כי כבשתי שער ממש נחמד. היה חשוב לנו לנצח הערב ולפתוח פער בצמרת, בדיוק כפי שחשוב לנו לנצח בכל משחק. אמנם יש לנו 5 נקודות יתרון על השנייה בטבלה, אבל אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחקים שלנו ורק על הקבוצה שלנו".