למרות מחצית ראשונה טובה דווקא האורחים ירדו ביתרון. ז'אן, פרחי וכהן הפכו לקראת סיום

קבוצת הנוער עמדה השבת בפני מבחן אופי שהסתיים בהצלחה אחרי ניצחון 1-3 על מכבי נתניה בקרית שלום. החניכים של זיו אריה השלימו משחק שלישי בתוך שמונה ימים ועשו זאת בסטייל אחרי שנקלעו לפיגור במחצית הראשונה. פנדל של דור ז'אן השווה את התוצאה בדקה ה-58 ושלוש דקות לתום הזמן החוקי עמית פרחי כבש מתוך הרחבה את שער היתרון. דקה בתוך תוספת הזמן יונתן כהן נותר לבד בשטח המגרש של האורחת וקבע את תוצאת הסיום. הצהובים, ששיחקו הבוקר בכחול, רושמים ניצחון שלישי העונה שמדביק אותם לצמרת ומעלה את מאזנם ל-10 נקודות. בשבוע הבא תצפין מכבי תל אביב 'שחר' עד לקרית שמונה בשביל לפגוש את הפועל המקומית.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של שחקני מכבי תל אביב 'שחר' וכבר אחרי שתי דקות דור ז'אן שיגר כדור קופץ אל שער האורחת, אבל שוער מכבי נתניה היה במקום. שש דקות חולפות והפעם זה היה מתן חוזז שמפינת הרחבה שלח כדור מסובב שנהדף לקרן. השליטה של המארחים לא תורגמה לשערים ואחרי חצי שעה זה עלה בשער לזכות מכבי נתניה. איתי מנצור שנותר לבדו באגף הימני העביר רוחב לתיבת החמש וחלוץ מכבי נתניה אלי ברוש הקדים את השוער ודחק את הכדור לרשת. שלוש דקות למחצית קרן של מתן חוזז מצאה את הראש של דן גלזר אבל הכדור נקלט בידיים של דין גל.

הדקות הראשונות של המחצית השנייה היו שייכות לאורחים שכבר בדקה ה-49 נבלמו אצל שוער מכבי תל אביב 'שחר', סהר חסון. בדקה ה-56 עמית פרחי נכנס למגרש ושתי דקות אחר כך הוכשל ברחבה. קפטן מכבי תל אביב, דור ז'אן, לקח את ההזדמנות ושלח את הכדור לפינה הימנית של השוער. חמש דקות אחר כך, כדור חוץ של האורחת החליק מהראש של בלם מכבי נתניה מוחמד אגבריה לקורה של חסון, אבל מכאן והלאה רק קבוצה אחת היתה על המגרש. שלוש דקות לתום 90 הדקות, יונתן כהן, שנכנס במהלך המחצית השניה, התנהל עם הכדור בצד שמאל, העביר את הרוחב ועמית פרחי קבע מהפך תוך גלישה לכדור. בתוך תוספת הזמן של חמש דקות, דור ז'אן ניצל את הדלילות בהגנת האורחת בשביל להשאיר את יונתן כהן לבד מול השער והאחרון קבע את תוצאת המשחק.