בלם הקבוצה איתן טיבי התארח היום לצ'אט לייב בעמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בו ענה על מגוון משאלות האוהדים

לאחר קצת יותר משנה במועדון איתן טיבי הוא כבר חלק בלתי נפרד מהנוף של מכבי תל אביב, הנוף שמפריע לשחקני היריבה לראות את השער. הבלם שהחמיץ משחק ליגה אחד בלבד מאז הצטרף למועדון בספטמבר 2012 ענה היום לשאלות האוהדים במהלך צ'אט לייב שנערך בעמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב. טיבי השתדל לענות לכמה שיותר אוהדים שמעבר לשאלות מקצועיות רצו בין השאר לדעת גם על החיים האישיים של הבלם.

אחת מהתשובות שטיבי העניק בנושאים מקצועיים הייתה לשאלתו של גיא שפירא בנושא היציאות קדימה של הבלם ומשחק במערך 3 בלמים: " העניין של היציאה קדימה תמיד היה לי אך כמובן אני מתאים את עצמי למשחק ומרגיש מתי נכון לעשות זאת. בעניין שיטת 3 הבלמים, יצא לי בעבר לשחק בשיטה הזו וכל דבר שהמאמן יצטרך אנחנו נענה לבקשתו". בכל הקשור לפן האישי של החיים כשחקן כדורגל סיפר טיבי על סדר היום שלו כתשובה לשאלתו של משה בן בסט: "סדר היום שלי מאד קבוע. ארוחת בוקר, אימון, ארוחת צהריים בקרית שלום לאחריה מנוחה קצרה ואת הערב אני מקדיש לסידורים ומשפחה".

מעבר לשאלות אלו ונוספות טיבי חשף גם לאיזו קבוצה אירופית נתונה אהדתו, האם יש כלה מיועדת והאם הוא נענה בחיוב להזמנה לאוכל הודי. לצפייה בכל התשובות של טיבי היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב.